Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:25:59 GMT

گرمای خرما پزان در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۴۱۲

گرمای خرما پزان در بوشهر

 براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی رطوبت بالای هوا در استان بوشهر تا پایان هفته جاری در استان بوشهر تداوم دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته رطوبت در شهرهای خارگ و بوشهر به ترتیب به ۹۷و ۸۵ درصد رسید و گناوه و عسلویه نیز رطوبت ۸۳ ددرصدی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رضا انصاری افزود: در این مدت رطوبت هوا در شهرهای دیلم، دیر و برازجان نیز به ترتیب رطوبت ۷۹، ۷۸ و ۵۰ درصد گزارش شد.

وی ادامه داد: همچنین بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب، در سواحل و روی دریا سرعت وزش باد و در پی آن ارتفاع موج دریا تا حدودی افزایش می یابد.

انصاری گفت: امروز نیز در ساعاتی از بعد از ظهر تا شب با افزایش پوشش ابر در مناطق جنوبی استان، احتمال وقوع رعد و برق و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به تداوم وزش ملایم بادهای جنوبی علاوه بر شرجی هوا، غبار محلی و وقوع مه صبحگاهی از پدیده های غالب در سطح استان است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و در نیمه جنوبی استان طی ساعات بعد از ظهر تا شب همراه با رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی شده است.
انصاری افزود: در این مدت جهت وزش باد جنوب غربی تا جنوب شرقی گاهی شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲  کیلومتر در ساعت و طی ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب بویژه روی دریا تا ۴۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
وی عنوان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از ساحل گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
انصاری گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۱۸ دقیقه بامداد، جزر اول ۰۶:۰۸، مد دوم ۱۱:۵۶ و جزر دوم  ۱۹:۰۷ خواهد بود.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در استان‌های کرمان، یزد و مازندران طی حدود ۶۰ ساعت، ۷۰ تا ۹۰ میلی‌‌متر بارندگی‌ را شاهد باشیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا کاویان‌پور، رئیس موسسه تحقیقات آب کشور از فعال شدن سامانه بارشی جدید در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: این سامانه بارشی از امروز یکشنبه فعال می‌شود و اوج بارندگی‌ها در روز چهارشنبه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

وی همچنین افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته در برخی از نواحی استان‌های سمنان، گلستان، اصفهان و فارس 50 تا 70 میلی‌متر بارندگی رخ خواهد داد.

کاویان‌پور ادامه داد: همچنین طی 48 ساعت بین 40 تا 60 میلی‌متر بارندگی را در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، همدان، قم و نیز چهارمحال و بختیاری شاهد خواهیم بود.

رئیس موسسه تحقیقات آب کشور یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود از بعدازظهر روز دوشنبه هفته جاری، طی 36 ساعت در شمال سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی بین 30 تا 60 میلی‌متر بارندگی به ثبت برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • میزان رطوبت هوا در خانه چقدر باید باشد؟
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • معمای یک سیل مرموز در دبی
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • پیش‌ بینی سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • پیش‌بینی وقوع سیلاب در ۱۵ استان کشور
  • احتمال وقوع ناپایداری و بارش خفیف باران در استان بوشهر