Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@21:14:07 GMT

وخامت اوضاع اسیران فلسطینی

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۴۳۳

وخامت اوضاع اسیران فلسطینی

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از العین، باشگاه اسیران فلسطینی اعلام کرد که اوضاع دست کم هفت تن از اسیران که دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند بسیار وخیم است.

بر اساس این گزارش، هفت اسیر فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود توسط نظامیان صهیونیست دست به اعتصاب غذای نامحدود زده اند.

شرایط جسمی این اسیران نامساعد بوده و با گذشت زمان وخیم تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالیست که مسئولان زندان های رژیم صهیونیستی با درخواست این اسرا موافقت نکرده اند.

 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اسیران فلسطینی اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد

به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی اعلام کردند که یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده در پرچم فلسطین از سوی مبارزان مقاومت در نزدیکی روستای «المغیر» در رام الله در کرانه باختری مجروح شد. این صهیونیست قصد برداشتن پرچم را داشت که در اثر انفجار بمب زخمی شد.


همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شهادت دو فلسطینی در نزدیکی «بیت عینون» در شمال شرق الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.نظامیان رژیم صهیونیستی با این ادعا که یکی از این دوجوان به نظامیان اشغالگر تیراندازی کرده و دیگری به دنبال حمله با سلاح سرد بوده، به سوی آنها شلیک کرده و این افراد را به شهادت رساندند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از اعتصاب گسترده در شهر «دورا» در جنوب الخلیل به احترام این شهدا خبر دادند.

همچنین منابع فلسطینی از اعتصاب فراگیر در شهرک «بدیا» در نزدیکی منطقه «سلفیت» در کرانه باختری به احترام شهدا خبر دادند. طولکرم در کرانه باختری نیز شاهد اعتصاب عمومی به خاطر شهداست. همچنین شهر نابلس نیز شاهد اعتصاب به احترام روح شهداست.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرو‌های شهرک نشینان در غرب رام الله و نزدیک «عزون» و شرق «قلقیلیه» با سنگ خبر دادند.این رسانه‌ها به تیراندازی به خودروی نظامی در نزدیکی «بیت سیرا» در غرب رام الله نیز اشاره کردند.

در همین حال، منابع صهیونیستی از هدف قرار گرفتن خودرویی در نزدیکی شهرک «یتسهار» در جنوب نابلس با بمب آتش زا خبر دادند. مبارزان فلسطینی به نیرو‌های اشغالگر در گذرگاه‌های «سالم و دوتان» در نزدیکی جنین هم تیراندازی کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • نگرانی صهیونیست‌ها از شعله‌ورشدن کرانه باختری بعد از اعتصاب
  • نگرانی صهیونیست‌ها نسبت به متشنج شدن اوضاع کرانه باختری
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد + فیلم
  • تله انفجاری با پوشش پرچم فلسطین یک صهیونیست را زخمی کرد