Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سازمان هواشناسی، بر اساس پیش‌بینی این سازمان بعدازظهر سه‌شنبه و چهارشنبه اول و دوم مرداد، رشد ابر همرفتی و توفان تندری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در شمال و غرب هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و جنوب غرب کرمان، جنوب و جنوب شرق فارس رخ می‌دهد که وقوع صاعقه، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها همراه است و تا اوایل شب ادامه دارد که از هموطنان درخواست می‌شود از تردد و اسکان در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها به علت جاری شدن روان‌آب و همچنین از تردد در قسمت‌های مرتفع و کوهستانی این مناطق به علت وقوع صاعقه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز سه شنبه اول مرداد با رشد ابرهای همرفتی بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و سمنان خواهیم داشت که موجب بروز صاعقه در این مناطق می‌شود و تا اواخر وقت همان روز ادامه دارد؛ لذا هموطنان از تردد در این مناطق به علت وقوع صاعقه خودداری کنند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم بارندگی در ارتفاعات استان تا روز چهارشنبه گفت: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقت پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی تأثیر سامانه بارشی تا اواسط روز چهارشنبه به صورت رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمال شرق، شرق و ارتفاعات استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این ایام به ویژه امروز بعد از ظهر در جنوب غرب، جنوب و تا حدودی مرکز، وزش بادها به صورت متوسط همراه با تندبادهای لحظه‌ای و با احتمال خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا پایان هفته، روند تغییرات دما افزایشی خواهد بود، همچنین از اواسط روز چهارشنبه به تدریج و با استقرار جریانات جنوبی شاهد افزایش رطوبت ابتدا در نوار ساحلی و سپس مناطق مرکزی خواهیم بود و شمال خلیج‌فارس تا فردا مواج است.

سبزه‌زاری اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۸ و ایذه با ۱۱.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۴.۷ و حداقل به ۲۱ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 747211

دیگر خبرها

  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز خوروبیابانک خودداری کنند
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • مردم از مراجعه به مناطق سیل‌خیز کاشان خودداری کنند
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • پیش‌بینی وقوع تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی در خوزستان
  • فوت مرد میانسال بر اثر صاعقه در کرمانشاه
  • هشدار وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر درمازندران
  • هشدار مهم وزیر نیرو درباره وقوع سیل در هفته جاری