Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۵۰ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در برج مسکونی واقع در سعادت‌آباد،‌ بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک گروه نجات، نردبان هیدرولیکی، تشک بادی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۱۰ طبقه ۴۰ واحدی با سه طبقه زیر زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طبقه همکف این مجتمع یک واحد ۸۰ متری وجود داشت که در آن مقدار زیادی لوازم تولد و جشن در آن نگهداری می‌شد البته منزل مسکونی بود اما مالک اقدام به نگهداری این وسایل نیز کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: این واحد دچار آتش‌سوزی شده بود و کاملا شعله‌ور بود دود زیادی نیز در طبقات بالایی دیده می‌شد. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که تعدادی از ساکنان در این مجتمع گرفتار شده‌اند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان به دو گروه عملیاتی تقسیم شدند و یک گروه به جستجو در داخل طبقات پرداخته و گروه دیگر نیز مشغول اطفاء حریق شدند.

به گفته وی بیش از ۳۰ نفر از ساکانان ساختمان توسط آتش‌نشانان خارج شده و مالک واحدی که دچار حریق شده بود نیز دچار دودگرفتگی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد. آتش به سرعت خاموش و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی کارگاه آهنگری و مصدوم شدن یک آتش‌نشان خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی اظهار کرد: این حادثه در یک کارگاه در خیابان پامنار محدوده بازار کوچه پرتویی امروز ساعت ۱۲:۳۷ _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند، افزود: پس از حضور مأموران اعزامی در محل حادثه مشخص شد، در این کارگاه آهنگری و برش آهن، رنگ و مواد قابل اشتعال نیز وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این کارگاه یک طبقه بود و یک نیم طبقه نیز روی پشت‌بام داشت، تصریح کرد: شعله‌های حریق در حال گسترش به طبقه همکف بود.

ملکی با اشاره به اینکه آتش‌نشانان عملیات اطفا را آغاز و از گسترش و سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند، گفت: در این عملیات یک نفر از آتش‌نشانان از ناحیه پا مصدوم و ایمن‌سازی محل حادثه انجام شد.

کد خبر 746971

دیگر خبرها

  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس