Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام خاص امیری در مراسمی مصادف با سالگرد بزرگداشت قربانیان بمباران شیمیایی روستا‌های «نسار» و «شاهمار دیره» در هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: اقدام وحشیانه دشمن در بمباران شیمیایی برخی از مناطق کشور از جمله روستاهای گیلان‌غرب در هشت سال جنگ تحمیلی، نشانه زبونی آن‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه گیلان‌غرب ادامه داد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس جنایت خود را علیه ملت ما به اوج رساندند تا گواهی بر حقانیت ملت مقاوم ایران باشد.

وی تصریح کرد : پایمردی زنان و مردان شهرستان گیلان‌غرب در جنگ هشت سال حقیقتا سند افتخارآمیزی از ایستادگی و مقاوم در برابر دشمن بود یاد و خاطره شهدای نساردیره و 750  شهید معظم گیلان‌غرب برای همیشه جاودانه است.

فرمانده سپاه گیلان‌غرب در ادامه این مراسم، عنوان کرد: بمباران شیمیایی مناطق مسکونی حقا اوج ذلت دشمن و جنایتی فراموش ناشدنی است.

سرهنگ‌پاسدار سلیمی در خصوص بمباران شیمایی مناطقی از شهرستان گیلان‌غرب، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس وقتی دشمن ایستادگی، وفاداری به نظام و حقانیت مردم ایران اسلامی و به خصوص مردم عزیز کرمانشاه را دید در حرکتی ضد انسانی و ذلیلانه مناطقی چون دیره در گیلان‌غرب و زرده و سرمیل را مورد بمباران شیمیایی قرار داد که خیل عظیمی از عزیزان در این بمباران شهید و جانباز شدند.

وی با عنوان اینکه براساس مستندات  700 جانباز شیمیایی در دهستان دیره قربانی بمباران وحشیانه رژیم بعث در 31 تیرماه 67 هستند، تصریح کرد: نباید فراموش کرد که جانبازان عزیز سندهای پرافتخار مظلومیت ملت ما هستند و هر آنچه را که داریم از ارزش و صلابت و آرامش و افتخار مرهون ایثار شهدا و ازخودگذشتگی این اسطوره‌های مقاومت و بردباری خانواده‌های آن‌هاست.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه

منابع خبری از شهادت یک خبرنگار فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، محمد بسام الجمل، خبرنگار فلسطینی شب گذشته در جریان بمباران خانه‌اش در منطقه الجنینه در شرق رفح توسط رژیم صهیونیستی به شدت مجروح شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این خبرنگار صبح امروز به شهادت رسید.

سندیکای خبرنگاران فلسطینی در اواخر فروردین امسال در گزارشی از شهادت و زخمی‌شدن ۱۵ خبرنگار در جنایات رژیم صهیونیستی طی ماه مارس در نوار غزه خبر داد.

 در ماه مارس، نیروهای اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی مرتکب شدند که طی آن ۶ خبرنگار شهید و ۹ تن دیگر مجروح شدند.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، کمیته آزادی‌ها وابسته به سندیکای روزنامه‌نگاران فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کرد از این ۶ خبرنگار سه تن به دلیل بمباران خانه‌هایشان به شهادت رسیدند. سه خبرنگار دیگر هم بر اثر اصابت گلوله و ترکش شهید و ۹ تن دیگر زخمی و در وضعیت وخیم به سر می‌برند.

این بیانیه می‌افزاید که ارتش اشغالگر ۱۰۵ جنایت و تخلف از جمله تخریب ۱۲ مؤسسه و خانه متعلق به خبرنگاران در نوار غزه، دستگیری هشت خبرنگار، ۲۴ مورد تخریب و ضبط تجهیزات روزنامه‌نگاری و ۲۲ مورد بازداشت تیم روزنامه‌نگاری برای اخلال در کار را مرتکب شده است.

نقض آزادی مطبوعات به‌ویژه با بسته‌شدن شبکه تلویزیونی فلسطین در شهر قدس و با اخراج تعدادی از خبرنگاران برای پوشش‌ندادن رویدادهای این شهر و اطراف مسجدالاقصی تشدید شده است.

طبق گزارش منابع خبری از هفتم اکتبر تا کنون بیش از ۱۳۰ خبرنگار در غزه به شهادت رسیدند.

این اتحادیه اطمینان داد که همواره به دنبال تعقیب رژیم صهیونیستی در برابر دادگاه‌های بین‌المللی برای جنایات ارتکابی علیه روزنامه‌نگاران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت اسرائیل
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • توقیف بیش از ۲۲ تن کود شیمیایی ساخت رژیم جعلی صهیونیستی
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • گروه‌های فلسطینی: نبرد آینده با دشمن صهیونیستی متفاوت است