Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سید مرتضی بختیاری گفت: بهترین برنامه اجرای اساسنامه کمیته امداد است. اگر این اساسنامه عملی شود خیلی از گره‌ها از کار محرومین گشوده خواهد شد. تاریخ انتشار: 13:35 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۵۸۸

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید مرتضی بختیاری، رئیس جدید کمیته امداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم راه رئیس سابق کمیته امداد را در طی ۵۲ ماه سپری شده را با قوت ادامه خواهم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منشان و خروجی کمیته امداد خدمت به محرومین است.

وی در ادامه درباره اینکه برنامه شما برای کمیته امداد چیست؟ گفت: بهترین برنامه اجرای اساسنامه کمیته امداد است که در سال ۹۴ به تصویب هیئت رئیسه رسیده است. اگر این اساسنامه عملی شود خیلی از گره‌ها از کار محرومین گشوده خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بختیاری کمیته امداد اساسنامه کمیته رئیس سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در آیین جشن تکلیف فرزندان خانواده‌های مددجوی کمیته امداد شهرستان ایلام، با عنوان اینکه برنامه‌های فرهنگی یکی از زمینه‌های توانمندسازی خانواده‌های مددجویی است، بیان کرد: کمیته امداد هر ساله در زمینه‌های فرهنگی برنامه‌های گوناگونی را تدارک می‌بیند و در راستای توسعه و تقویت برنامه‌های فرهنگی با دستگاه‌های گوناگون فرهنگی در استان همکاری می‌کند.

وی همچنین گفت: کمک به تحصیل و ارتقای بنیه علمی و آموزشی خانواده، ارائه مشاوره‌های تحصیلی و اجتماعی به خانواده‌ها، برگزاری اردو‌های داخل و خارج استان، ارائه آموزش‌های مهارتی و تحصیلی، پرداخت شهریه‌های تحصیلی و راه اندازی کانون‌های آموزشی در نقاط گوناگون استان از جمله برنامه‌های فرهنگی این نهاد است.

رضایتی رئیس ستاد اقامه نماز استان نیز در این مراسم گفت: اگرچه که دستگاه‌های فرهنگی در زمینه تربیت کودکان نقش و وظیفه مهمی دارند، اما خانواده‌ها در این زمینه نقش اساسی دارند و توجه کمیته امداد به نهاد خانواده از طریق تدارک برنامه‌های فرهنگی شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام هاشمی نماینده آستان رضوی هم عنوان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های آستان قدس رضوی توسعه خدمات این مجموعه فرهنگی در سراسر کشور است که در این زمینه‌ها قطعا مددجویان کمیته امداد در اولویت هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
  • رئیس جمهور: آرامش خانواده‌ها در گرو تأمین مسکن است
  • رئیس جمهور: تولید مسکن برای مدد جویان ۴۴ درصد افزایش داشته است
  • ۱۳۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین میناب تحت حمایت قرار دارند