Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران با اشاره به تغییر رنگ آب فردوسیه گفت: آب منطقه از چاه تأمین می‌شود که به سبب اُفت فشار و رسوب کُلر تغییر رنگ رُخ می‌دهد که از نظر کمّی و کیفی مشکلی ایجاد نمی‌کند. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، علیرضا گنجی خبیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل تأمین آب در فصل تابستان درشهرها و شهرک‌های غرب استان تهران اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در شهریار، شهرقدس و ملارد دبی به شکل مناسب مهیا شده و در فردوسیه نیز در 3 روز گذشته مانور در شبکه‌های آبرسانی انجام و چاه‌های قدیمی به مدار بهره‌برداری بازگردانده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر این مجوز حفر دو چاه جدید نیز اخذ شده که در صورت حفاری با توجه به محل قرارگیری آن مشکل کمبود آب برطرف می‌شود.

انتقاد رئیس شورای شهر از سازمان فضای سبز شهرداری شهرکرد/مردم از کمبود آب رنج می‌برندکمبود آب شرق استان تهران موقتاً برطرف شدحکایت تسنیم از کمبود آب و چشم‌‌انتظاری مردم برای رسیدن تانکرهای آبرسان / تب بی‌آبی در ‌سربیشه بیداد می‌کند

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران بیان کرد: وجود چاه‌های غیرمجاز کشاورزی در دوره پیک مصرف اُفت دبی را به وجود آورده که در برخی مناطق از میزان 23 لیتر بر ثانیه به 13 لیتر رسید که 10 لیتر کمبود تولید وجود داشت.

گنجی سپس با اشاره به کیفیت آب فردوسیه افزود: آب منطقه از چاه تأمین می‌شود که پس از کلرزنی وارد شبکه می‌شود منتهی به سبب اُفت فشار آب وقتی شیر آب باز می‌شود به دلیل رسوب تغییر رنگ رُخ می‌دهد که با پایداری آب مشکل برطرف می‌شود و از نظر کمی و کیفی قطعاً مشکلی وجود ندارد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: سامانه 122 پل ارتباطی مردم با شرکت آب و فاضلاب می‌باشد که شهروندان می‌توانند هرگونه مشکل خود را با این سامانه در میان بگذارند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به احداث و بهره‌برداری از ۳ میدان میوه و تره‌بار در سطح منطقه گفت: در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، میدان های میوه و تره‌بار جوانه، آذری و فدک در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا سیفی؛ شهردار منطقه 17 با اشاره به احداث و بهره‌برداری از میدان‌های میوه و تره‌بار طی سال جاری در سطح منطقه اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالاهای اساسی، توسعه بازارهای تره‌بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه 17  تصریح کرد: به همین منظور و با هماهنگی‌های انجام شده توسط مدیریت شهری منطقه 17 و سازمان میادین تره‌و بار، موقعیت یابی جهت احداث بازارهای میوه تره‌بار در محلات فاقد چنین بازارهایی انجام گرفته است.

احداث بازار میوه و تره‌بار در مناطق کمتر توسعه یافته شرق تهران/ احداث 4 بازار جدید در غرب تا سال آینده

سیفی با بیان اینکه محلات آذری، زهتابی و وصفنارد از محلات قدیمی و در حال توسعه منطقه هستند، اظهار کرد: مدیریت شهری فعلی در تلاش است در راستای افزایش عدالت در شهر و با اجرای پروژه های مختلف، خدمت دهی را در مناطق در حال توسعه افزایش دهد تا سرانه های شهری به میزان محلات توسعه یافته، افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: میدان های میوه و تره‌بار جوانه، آذری و فدک نیز با همین رویکرد در سال جاری و در قالب رویدادهای امید و افتخار به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • اجرای ۱۲ طرح عمرانی و زیربنایی در منطقه آزاد ماکو
  • شهرداری تهران چطور می خواهد مشکل کمبود اتوبوس را حل کند؟
  • (ویدئو) کمبود نیرو؛ مشکل اصلی ناتو
  • ۳ میدان میوه و تره‌بار در جنوب تهران احداث می‌شود
  • تداوم توسعه منطقه آزاد ماکو با تحقق وعده‌هایی از جنس عمران و آبادانی در سال ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از ۲۶ تقاطع بزرگراهی در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات جدید از سرنوشت پایانه شرق | پروژه ای که پس از ۱۹ سال تعیین تکلیف شد