Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حامی البسه تیم‌های ملی فوتبال ایران به زودی تغییر می‌کند. تاریخ انتشار: 13:41 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۵۹۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم ملی فوتبال ایران که بیش از یک سال است از برند معروف و آلمانی آدیداس برای حضور در مسابقات استفاده می‌کند به زودی قرار است از البسه دیگری استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکراتی با شرکتی که محصولات آن داخل کشور تولید می‌شود داشتند تا از این پس تمامی تیم‌های ملی زیر نظر این فدراسیون از این برند استفاده کنند.

گفتنی است که مراحل طراحی این لباس روز‌های پایانی خود را سپری می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی میزان فدراسیون فوتبال تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟

همزمان با طرح احتمال حضور ترامپ در انتخابات آمریکا دوباره برخی در ایران با ترامپ هراسی به دنبال ماهی‌گیری سیاسی و اقتصادی هستند اما چرا این افراد ترامپ‌هراسی می‌کنند و چه نفعی از این موضوع می‌برند و چه میزان تحلیل‌هایشان درست است؟ در گفتگو با مسعود براتی کارشناس اقتصادی و معاون سابق سازمان سرمایه‌گذاری‌ و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به این موضوع پرداختیم.

دریافت 94 MB

خبرنگار: مهدی پناهی / تصویربردار: یزدان قربانی / تدوینگر: امین نصراللهی

دیگر خبرها

  • هالند برای همیشه کشتی کچ را کنار گذاشت/ اخبار WWE
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • تغییر موضع فوتبال فرانسه درباره حمله تروریستی مسکو
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۱۰ تُن البسه تاناکورای قاچاق در کامیاران
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه قاچاق در کردستان