Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شاگردان بهروز عطایی باید در بازی امروز (سه‌شنبه) در مصاف با یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌های جوانان جهان، به پیروزی برسند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین رفت و موفق شد این تیم را در یک دیدار جذاب با نتیجه 3 بر یک مغلوب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی شانس تیم ایران را برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی افزایش داد اما برای قطعی شدن این موضوع، شاگردان بهروز عطایی باید در بازی امروز (سه‌شنبه) در مصاف با یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت‌های جوانان جهان، به پیروزی برسند. دیداری که می‌تواند یکی از زیباترین بازی‌های جام لقب بگیرد.
تیم ایران در صورتی که بتواند مقابل ایتالیا پیروز شود، قطعا به عنوان تیم اول گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهد کرد اما در صورت شکست در این بازی حساس، حتی شاید شانس صعود به نیمه‌نهایی را از دست بدهد چرا که نمی‌توان تنها به پیروزی در بازی سوم که مقابل بحرین است دلخوش بود.
اگر ایتالیا مقابل ایران و بحرین پیروز شود و از تیم آرژانتین شکست بخورد و آرژانتین هم علاوه بر پیروزی مقابل ایتالیا، تیم بحرین را شکست دهد، شکست ایران مقابل ایتالیا معادلات را پیچیده می‌کند چرا که هر 3 تیم ایتالیا، آرژانتین و ایران صاحب 2 پیروزی می‌شوند و آن وقت، کار به محاسبه‌ی امتیاز تیم‌ها می‌رسد تا دو تیم برتر گروه F مشخص شوند.
تیم ایتالیا در مرحله مقدماتی رقابت‌ها صاحب 3 پیروزی مقابل تیم های برزیل، کانادا و لهستان شد و نکته‌ی قابل تامل، این است که مقابل هر 3 تیم با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. روز گذشته هم در اولین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌ها، به راحتی تیم بحرین را 3 بر صفر شکست داد تا در 4 بازی خود در این رقابت‌ها حتی یک ست را هم واگذار نرده باشد.
ستاره ایتالیایی‌ها بازیکن شماره 9 این تیم است که فرانچسکو رسینه نام دارد. این بازیکن در هر 3 بازی ایتالیا در مرحله مقدماتی، امتیازآورترین بازیکن ایتالیا بود و بدون شک جوانان والیبال ایران کار سختی برای مهار او خواهند داشت.
بدون شک تیم ایتالیا تا به این جای کار بهترین تیم رقابت‌ها بوده اما بازیکنان ایران پیش از این ثابت کرده‌اند که ترسی از قدرت حریفان ندارند و با تمام وجود به مصاف آن‌ها می‌روند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی ایران و ایتالیا رخ خواهد داد و آیا جوانان والیبالیست ایران می‌توانند شگفتی‌‌ساز شوند و مقابل ایتالیای قدرتمند به پیروزی برسند یا خیر.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: والیبال جوانان جهان ایتالیا قطعی کردن صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت‌ها را کسب کرد.

حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت‌های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت‌ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت‌های مقدماتی کنار رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • اسنوکر قهرمانی جهان| راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات ۲۰۲۴
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025