Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه پرطرفدار «نسیم زندگی» امروز میزبان ایمان اعتصامی دکترای کایروپرکتیک و عضو انجمن علمی کایروپرکتیک ایران است. اعتصامی متخصص درمان و پیشگیری بیماری های ستون فقرات و مفاصل ، دیسک کمر و گردن است.

کایروپراکتیک یک سیستم درمان است که بر ساختار بدن، به خصوص ستون فقرات تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعترین کاری که در کایروپراکتیک انجام می شود درمان کمردرد و درد گردن با تنظیم و تطبیق ستون فقرات و فراهم کردن شرایط مناسب برای فرآیند طبیعی بازسازی بدن است.

در بخش «قاب سفید» این برنامه نیز هم متخصص اطفال، درباره بیماری های کودکان مطالب را عنوا می کند.

در قسمت معرفی شهرها و مناطق دیدنی ایران نیز «چشمه بلقیس» یاسوج معرفی می شود. 

دعای فرج و گزیده ای از سخن گوهربار امام باقر(ع) نیز از جمله بخش های امروز «نسیم زندگی» است.

«نسیم زندگی» برنامه ای است ترکیبی و گفت و گو محور که سعی دارد در حوزه پزشکی، روانشناسی و مذهبی درباره مسائل مهم و کلیدی خانواده ها و با بهره مندی از نظرات کارشناسان برای مخاطبان خود، راهکارهایی ارائه کند.

بخش های متنوع برنامه «نسیم زندگی» ، این برنامه را به یکی از برنامه های پرتماشاگر کانال 24 ساعته بین المللی اردوزبان شبکه سحر تبدیل کرده است.

این برنامه امروز سه شنبه اول مرداد به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی ساعت 15 به وقت تهران به مدت 50دقیقه بر روی آنتن کانال اردو می رود.

اجرای این برنامه بر عهده علمدار زیدی و شایسته درانی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درمان روانشناسی طب فرهنگ و هنر کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • ضرغامی: موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • آیا رفع بی‌نظمی‌های زندگی در بهبود سلامت روان موثر است؟
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • رژیم غذایی DASH در کاهش خطرات پس از درمان سرطان سینه موثر است
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده