Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، طه محمدحسینی حیران، مسئول دبیرخانه کشوری استاندارد آراستگی محیط، صبح امروز، اول مردادماه در کارگاه معرفی استاندارد هفت سین آراستگی (7s) که در شرکت ملی بخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل برگزار شد بیان کرد: دستاورد این سیستم با اتکا بر مشارکت کلیه اعضا، آراستگی محیط‌کار، فرد، فکر و خدمات را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: ساختار و سیستم استاندارد آراستگی، سرآمدی در آگاهی، سوا کردن، سامان دادن، سپیدی و پاکیزگی و سرآمدی در فرهنگ هفت عنصر اصلی مدل تعالی این سیستم است که طرح‌ریزی، استقرار و ارزیابی بر اساس این عناصر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مسئول دبیرخانه کشوری استاندارد آراستگی محیط با بیان اینکه سرآمدی در فرهنگ منجر به تثبیت و نگهداری وضعیت سامان یافته می‌شود، خاطرنشان‌کرد: اجرای سیستم هفت‌سین آراستگی به عنوان اولین قدم در بهسازی محیط‌کار و زندگی دارای امتیازاتی است که آن را نسبت به سایر سیستم‌ها ارجع کرده است.

محمدحسینی حیران یادآور شد: آموزش نظام آراستگی به کلیه کارکنان به طرق مختلف، جلب مشارکت کلیه اعضا از طریق ایجاد باور و اعتقاد در آنان برای ساختن آینده بهتر برای سازمان، اشراف به گذشته و حال جهت برنامه‌ریزی برای آینده، انسان‌سازی بعنوان سرمایه اصلی سازمان و بازدید الگوبردارانه از نتایج تاثیرگذار این سیستم در مرحله سرآمدی در آگاهی است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات روزمره را می‌توان با استفاده و توجه به اصول هفت سین آراستگی برطرف کرد، ادامه داد: این سیستم از نادر سیستمایی است که با اجرای آن نتایج پیشرفت به سرعت مشخص می‌شود، همچنین این سیستم زمینه مناسبی را برای پیشگیری از حوادث، ضایعات، ارتقا بهره‌وری و کیفیت فراهم می‌کند.

مسئول دبیرخانه کشوری استاندارد آراستگی محیط با بیان اینکه اگر بتوانیم هفت‌سین آراستگی را درست اجرا کنیم، قادر به انجام هر کار دیگری خواهیم بود، یادآور شد: عدم نیاز به سیستم، نظام پیشتاز و آموزش‌های پیچیده، نتایج مثبت از اجرا و فراگیر بودن از امتیازات برتری این سیستم است.

محمدحسینی حیران کاهش ضایعات و زمان تلف شده، استفاده بهینه از امکانات، بهبود شرایط ایمنی، تسریع روند فعالیت‌ها، و همچنین ارتقا محصول و بهره‌وری از نتایج حاصل را از اجرای این سیستم عنوان کرد.

وی اضافه کرد: خانه تکانی در مقیاس وسیع، حذف وسایل اضافی و قطعات معیوب و شکسته، رفع مشکلات و مدیریت اولویت‌ها، از فرآیند بررسی محیط کار و زندگی برای اجرای سیستم هفت‌سین آراستگی است.

گفتنی است دبیرخانه استاندارد ملی هفت سین آراستگی (7s) و مدل تعالی سازمان آراسته و استاندارد در استان در جهاددانشگاهی اردبیل مستقر است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل اجتماعی جهاددانشگاهی اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور

محمدعلی سلطان‌علی‌زاد مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان گفت: قطره چکان وسیله‌ای برای اندازه گیری میزان دوز داروی خوراکی به اطفال است که با توجه به مدرج بودن آن بر حسب میلی لیتر میزان مشخص و دقیق از مایع خوراکی را می‌توان استفاده کرد. این محصول بنا به کاربرد و مورد مصرف در رنگ‌های مختلف و متنوع در سایز‌های استاندارد و سفارشی تولید می‌شود. 

او افزود: قطره چکان به دو صورت اینترنال و اکسترنال مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطره چکان‌ها با پیپت‌های پلاستیکی و شیشه‌ای بنا به نیاز و درخواست مشتری تولید و عرضه می‌شود.

علی زاد با اشاره به پیپت‌های قطره چکان اظهار کرد: با توجه به کاربرد این محصول در دو نوع شیشه‌ای و پلاستیکی قابل تولید می‌شود. این شرکت با توجه به نیاز مصرف کنندگان قابلیت تولید پیپت علاوه برسایز‌های استاندارد ۵/۶۲ و ۷۷ سایز‌های دیگر را نیز داراست که یکی از جنبه‌های مثبت در تامین نیاز بازار است. هم چنین پیپت‌ها به صورت مدرج و ساده تولید می‌شود.

او ادامه داد: پیپت‌ها بر حسب میلی لیتر مدرج شده اند که بدین ترتیب می‌توان دوز مشخص دارو را دقیقا اندازه گیری کرد چاپ روی پیپت‌ها نیز بر اساس استاندارد‌های تعریف شده انجام می‌شود بنابراین برای مصرف دارویی مناسب است.

مدیر عامل این شرکت درباره مکنده‌های PVC بیان کرد: این محصول نیز بنا به کاربرد در رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود. لازم به ذکر است که این شرکت تنها تولید کننده مکنده سیلیکونی برای قطره چکان است. علاوه برخواص بالای سیلیکون نسبت به PVC از جمله انعطاف پذیری مقاومت در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش و رطوبت، ظاهر شکیل محصول تولید شده نیز باعث شده خریداران رغبت بیشتری جهت خرید این محصول داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • ربات ۲پای چینی با موفقیت آزمایش شد
  • ارزیابی کالا و خدمات در اردبیل زیر ذره‌بین کارشناسان اداره کل استاندارد
  • تخفیف ۱۵ درصدی محصولات صنایع دستی اردبیل تا پایان ماه مبارک رمضان
  • استقبال بی‌نظیر از جشن نوروزگاه باغ تاریخی گلشن طبس
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • طراحی و تولید اسپری‌های بینی در حجم های متفاوت برای اولین بار در کشور
  • کنترل کیفیت محصولات خط تولید با سامانه هوش مصنوعی
  • معرفی منهارت C63 S با ۱۱۲۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۲ لیتر! (+عکس)