Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، یک سازمان اسرائیلی ناظر بر شهرک سازی موسوم به «السلام الآن» در گزارشی اعلام کرد: از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۳۲ مجتمع مسکونی جدید مختص شهرک نشینان در اراضی فلسطین احداث شده است.

در این گزارش قید شده است که اغلب این مجتمع ها پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا احداث شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزارش آمده است: تمامی این مجتمع های مسکونی به استثنای یک مورد در کرانه باختری و در منطقه‌ای که اسرائیل باید در چارچوب توافق صلح دائمی با فلسطینی‌ها از آن خارج شود، احداث شده اند.

شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین در حالی صورت می گیرد که این امر نقض آشکار قوانین بین الملل است. شورای امنیت سازمان ملل متحد در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ قطعنامه شماره ۲۳۳۴ را تصویب کرد، قطنامه های که خواستار توقف فوری توسعه شهرک ها در اراضی اشغالی فلسطین است.

کد خبر 4674355

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو

رسانه‌های اسرائیلی، صبح امروز (دوشنبه)، خبر دادند چند شهرک‌نشین در غرب قدس اشغالی با خودرو زیر گرفته شده‌اند. برخی منابع اسرائیلی می‌گویند هنوز انگیزه این اقدام معلوم نیست؛ با این حال، برخی منابع دیگر گزارش داده‌اند که در محل انجام این اقدام سلاح کشف شده است. به گفته پلیس اسرائیل پس از آنکه یک خودرو فردی را زیر گرفت اقدام به ادامه مسیر خود کرد که و در ادامه ۲ اسرائیلی دیگر را هم زیر گرفت. در ادامه دو فرد با یک اسلحه دست‌ساز از خودرو پیاده شده و تلاش کردند به سمت آنان تیراندازی کنند که اسلحه‌‌شان گیر کرد. به گفته مقامات اورژانس مجروحان جراحات سطحی برداشته‌اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • تعرض ۴۲۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی در دومین روز عید پسح
  • حمله پهپاد‌ها از لبنان به هدفی نظامی در ساحل اراضی اشغالی برای اولین بار
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌ نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • تعرض ۲۱۹ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • فیلم لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • (ویدئو) لحظه زیر گرفتن چند شهرک‌نشین اسرائیلی با خودرو
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند