Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم تقی خانی برگزاری نخستین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش را از جلوه‌های حضور ارتش در کنار مردم و همدلی با آنان عنوان کرد و گفت: مجموعه ارتش همواره در اعتلای منزلت اجتماعی مردم کشور عزیزمان در کلیه عرصه‌ها پیش قدم بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در آیین اختتامیه نخستین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از میزبانی شایسته مرکز فرمامدهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) شهرستان منجیل و مردم خونگرم شهرستان رودبار، با اشاره به حادثه تلخ زلزله رودبار در خرداد 69 و تسلیت دوباره به بازماندگان این حادثه گفت: با حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران به مخصوص نیروی دریایی ارتش در کنار مردم در حوادث و بلایای طبیعی و یاری‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان رودبار و سیل اخیر در کشور از بار مشکلات مردم کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی این گردهمایی هنری را از گسترده ترین و قوی‌ترین جشنواره‌های ارتش برشمرد و افزود: وجود مضامین و ارزش‌های دینی، مذهبی و همچنین ارزش‌های دفاع مقدس در محتوای نمایشنامه‌های اجرایی، نشان از کیفیت بالای این جشنواره دارد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ابراز امیدواری کرد که این‌گونه جشنواره‌ها در سطوح بالاتر از نیروی دریایی در ماه‌های آینده برگزار شود.

وی برگزاری نخستین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش را از جلوه‌های حضور ارتش درکنار مردم و همدلی با آنان عنوان کرد و گفت: مجموعه ارتش همواره در اعتلای منزلت اجتماعی مردم کشور عزیزمان در کلیه عرصه‌ها پیش قدم بوده و خواهد بود.

امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی با قدردانی از نیروی دریایی ارتش در انجام این جشنواره، پشتیبانی‌های فرماندهی و عقیدتی سیاسی را در  اجرای بهتر این برنامه در سطح ارتش کم نظیر عنوان کرد.

لازم به ذکر است، اولین جشنواره تئاتر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شرکت هجده اثر برگزیده از کلیه مناطق و پایگاه‌های این نیرو به میزبانی فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم علیه السلام نیروی دریایی ارتش در سالن سینما زیتون رودبار از 29 تیر ماه آغاز و با معرفی تئاتر "شیدایی" و "یک دختر , یک سرباز" به ترتیب از ستاد نداجا و منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به عنوان آثار برگزیده، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت

امین بسیم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو اثر تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه یافت.

وی افزود: از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

بسیم عنوان کرد: نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب‌الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزا عمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بازبینی آثار برای پانزدهمین جشنواره چهار اثر از چهارمحال و بختیاری مورد بازبینی قرار گرفت که دو اثر از آثار به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه‌ها در همایش استانی تئاتر بچه‌های مسجد شرکت کرده‌اند.

کد خبر 6087347

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • پارچه‌نوشتۀ عبری دانشگاه امیر کبیر