Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال بانوان فولادمبارکه سپاهان می‌گوید برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با سپاهانی‌ها صحبتی نکرده است و بعد از جلسه‌ای که خواهد داشت برنامه‌هایش را به باشگاه ارائه می‌دهد.
سمیه شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه نداشتم، نمی‌توانم در مورد برنامه‌ها و وضعیت آینده تیم در فصل پیش رو صحبتی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به اینکه مدیرعامل باشگاه برای پیوستن به اردوی تیم راهی ترکیه می‌شود، فکر می‌کنم هفته آینده جلسه‌ای داشته باشیم تا برنامه‌هایم را ارائه دهم و در صورت توافق برنامه‌های بعدی را اجرایی کنیم.
شهازی در خصوص عملکرد تیمش در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال بانوان، گفت: اعتقاد دارم فصل گذشته از نظر بدنی خوب بودیم چرا که تمرینات را زودتر شروع کردیم و توانستیم ازنظر بدنی در شرایط خوبی باشیم، اما آنچه ما را اذیت کرد در کنار مسائل داروی بحث عدم تمرکز روانی و موضوعات روانی بازیکنان بود که ازنظر ذهنی به مشکل برخوردیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که به‌ طورقطع برای فصل جدید روی آن کار خواهیم کرد مساله آمادگی روانی و ذهنی بازیکنان در زمان مسابقه است تا از این ناحیه کمتر ضربه ببینیم. کدخبرنگار:13042
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اصفهان ترکیه رقابت های لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه موریس شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس بازی سپاهان با ملوان در انزلی اظهار کرد: بازی امروز از حساسیت بسیار زیادی برخوردار بود و دو تیم برای کسب امتیاز کامل وار میدان شده بودند.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه کردند، اضافه کرد: بازیکنان سپاهان در نیمه اول بازی را کنترل و مدیریت کردند و در نیمه دوم با احاطه دربازی موفق شدیم تیم سرسخت ملوان را ببریم.

مورایس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سپاهان تا اندازه به هدف خود در لیگ برتر رسیده است، گفت: هر زمانی تیم می‌برد خوشحال هستیم.

وی با اشاره به اینکه به تیم مقابل احترام ویژه ای قائل هستم، افزود: خوشحالی بعد از برد حق هر تیمی است اما به احترام تیم مقابل خوشحالی نکردم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه عاشق مردم انزلی و هواداران ملوان هستم، گفت: جو ورزشگاه بسیار خوب و هیجانی بود و به من و تیم انرژی مثبت داد.

کد خبر 6084793

دیگر خبرها

  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • ۲ تیم بازی تماشاگر پسندی ارایه کردند
  • سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: شکست تیلور به آرامش روانی تیم ما کمک می کند