Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: تیرماه امسال پرونده ۶۳۰ متخلف اقتصادی در استان مورد رسیدگی قرار گرفته و حکم آنها صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمود احمدی روز سه‌شنبه در خصوص رسیدگی به این پرونده ها افزود: در این مدت به تفکیک به بیش از ۵۹۰ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۳۵ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین ۱۲ پرونده در زمینه دارو و درمان توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با تشکیل این تعداد پرونده و رسیدگی به آنها،  متخلفان در مجموع به پرداخت بیش از ۹ میلیارد و چهارصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

احمدی ادامه داد: درج نکردن قیمت، گرانفروشی و  صادر نکردن فاکتور بیشترین تخلفات در پرونده‌های کالا و خدمات طی این مدت بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین، قاچاق دخانیات و  البسه را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و گفت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت و طرح آن با تعزیرات می توانند به سامانه ۱۳۵مراجعه کرده و یا با  شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تعزیرات دارو درمان قاچاق قاچاق کالا و ارز قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: پرونده قاچاق ۵۰۰ کیسه کود شیمیایی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.   وی افزود: شعبه با انجام تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کود شیمیایی کشف شده، متهم را به پرداخت ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.   طیبی می‌گوید: ماموران نیروی انتظامی امیدیه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • محکومیت یک کارگزار کود و نهاده‌های کشاورزی در امیدیه