Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:32:10 GMT

فتاح بعد از ۵۲ ماه خدمت از کمیته امداد رفت + فیلم

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۷۵۸

فتاح بعد از ۵۲ ماه خدمت از کمیته امداد رفت + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فتاح پس از ۵۲ ماه خدمت و انجام ۱۷۰ سفر استانی در کمیته امداد، این نهاد را به مقصد ریاست بر بیناد مستضعفان ترک کرد. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی مرتضی بختیاری را به ریاست کمیته امداد امام خمینی منصوب کردند و  در حکم جداگانه‌ای نیز، مهندس پرویز فتاح را به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، در مراسمی که صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری مراسم تکریم پرویز فتاح و معارفه مرتضی بختیاری رئیس جدید کمیته امداد برگزار شد.

به این ترتیب، پرویز فتاح پس از 52 ماه خدمت در کمیته امدادف این کمیته را ترک کرد.

به گزارش تسنیم، فتاح در بخشی از سخنانش در این مراسم اظهار کرد: اقداماتی که در سه سال گذشته انجام شده موثر بوده است و آثارش آرامش جامعه هدف است و این موضوع گواهی خدمات موثر امداد بوده است ولی کافی نیست و امیدواریم سران سه قوه عنایت بیشتری را به محرومان داشته باشند و اگر می‌خواهند خزانه‌شان پر شود عنایتی را به این عزیزان داشته باشند و قطعا این توجه و عنایت راه دوری نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: : قطعا دل کندن از کمیته امداد سخت است اما بنده جایی خواهم رفت که در آن مجموعه نیز فرصت خوبی برای خدمت به محرومان خواهد بود ضمن اینکه از همراهی دولت، سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی و از مجلس تشکر می‌کنم.

در پایان این مراسم فتاح با مدیران و معاونین کمیته امداد و همچنین خبرنگاران خداحافظی کرد و و عده داد که همچنان خدمت رسانی به نیازمندان ادامه خواهد داشت.

درخواست فتاح از سران سه قوه برای حمایت از نیازمندانبرگزاری 130 جلسه هیئت امنا در زمان حضور فتاح در کمیته امداد"بختیاری" جایگزین "فتاح " در کمیته امداد می‌شود

انتهای پیام/

 

R1491/P/S2,25,1417/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مددجویان کمیته امداد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، امیر حسن‌زاده‌ کیخا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان مجموعه امداد، استان سیستان و بلوچستان رتبه نخست کشوری در جذب حامی را کسب کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان افزود: در ماه مبارک رمضان سال‌جاری، پنج هزار و ۵۷۷ حامی جذب شدند که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد و اتفاق جالب این است که تعداد بسیار زیادی از این حامیان، بومی استان سیستان و بلوچستان هستند.

وی با قدردانی از استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران شهرستان‌های سطح استان به دلیل همکاری با مجموعه اکرام ایتام و محسنین، ادامه داد: در این ماه نیز بیش از ۱۹ هزار کودک یتیم در سطح استان، صاحب حامی شدند.

کیخا بیان کرد: در حال حاضر ۳۳ هزار و ۱۵۶ کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد استان هستند که بیشترین آمار در کشور نیز مربوط به سیستان و بلوچستان است، علاوه بر آن، ۲۴ هزار کودک نیز تحت عنوان «محسنین» از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته، عمده حامیان ایتام استان، غیربومی و خارج استانی بودند، اما با اقدامات صورت گرفته، امروز درصد حامیان بومی افزایش پیدا کرده است و این نشان از اعتماد مردم خیراندیش استان به مجموعه کمیته امداد دارد.

کد خبر 746558

دیگر خبرها

  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت + عکس
  • عکسی جدید از کاظم صدیقی با چهره گریان و ناراحت در یک مراسم
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • عکس/حضور شخصیت ها در مراسم ترحیم «پرویز داوودی»