Web Analytics Made Easy - Statcounter

قریب به 8 سال از خاکسپاری دو شهید گمنام در تپه نورالشهدای سی سخت می گذرد و در این بین چهار فرماندار عزل و نصب شده است ولی تا کنون وضعیت این تپه بهبودی پیدا نکرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس قریب به 8 سال از خاکسپاری دو شهید گمنام در تپه نورالشهدای سی‎سخت می گذرد و در این بین چهار فرماندار عزل و نصب شده است ولی تا کنون وضعیت این تپه بهبودی پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلزار شهدای شهر سی سخت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و این درحالی است که بیش از سه سال از وعده های شهردار سی سخت در خصوص سازماندهی آن می گذرد.

شهردار سی سخت در مهرماه سال 96 در آییی با حضور استاندار وقت کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در این خصوص گفت: طرح ساماندهی تپه نورالشهدا سی سخت در جنوب غربی این شهر و با اعتبار یک میلیارد و 500 تومان از محل ارتقا شاخص‌ها در زمینی به مساحت 3 هکتار اجرا می شود.

اکنون پس از گذشت دوسال از این موضوع مشاهده می شود که هنوز حتی جاده دسترسی به این تپه نیز خاکی است و زیباسازی و ساماندهی خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

موضوع تا جایی پیش رفت که برخی از جوانان سی سخت در اقدامی خود جوش، دست به ساخت پله های دسترسی به قبور مطهر این شهدا زدند.

عباس بهشتی روی فرماندار اسبق دنا در سال 1395 از اختصاص مبلغ 1 میلیارد و 200 میلیون ریال برای محوطه سازی و جاده دسترسی به این مجموعه خبر داده ولی اکنون با گذشت سه سال از این خبر این موضوع تحقق پیدا نکرده است.

نادیا صداقت سرپرست سابق فرمانداری دنا نیز از ساماندهی این تپه و واگذاری پروژه بهسازی جاده دسترسی آن به شهرداری سی سخت خبر داده بود.

در تازه ترین اخبار در این خصوص، شهردار سی سخت موظف به زیرسازی و آسفالت جاده دسترسی به این تپه شده که اکنون پس از انتصاب چهارمین فرماندار دنا نیز تا کنون این جاده دسترسی ساماندهی نشده است.

اکنون باید مشاهده کرد که فرمانداری دنا با زمامداری علیپور می تواند نیروی محرکه ای برای ساماندهی این یادمان شهدای گمنان باشد و آیا شهردار سی سخت به وعده های خود در این خصوص عمل می کند؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ

حاج کریم میراب اورنگ در سنّ ۹۲ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود شتافت.

پیکر آن مرحوم امروز، چهارشنبه هشتم فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ ظهر در گلزار شهدای ملک عباسی تبریز تشییع و به خاک سپرده شد.

مجلس شام غریبان شادروان حاج کریم میراب نیز امشب بعد از افطار از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ در مسجد امام حسین (ع) شهرک سفیر امید واقع در شهرک طالقانی تبریز برگزار می‌شود.

رحیم میراب اورنگ متولد بیست و هشتم شهریور ۱۳۴۱ تبریز بود. او که به عنوان بسیجی در جبهه حضور پیدا کرده بود، دهم مهر ۱۳۶۱ در سومار توسط نیرو‌های بعث عراق بر اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد. مزار مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شب های قدر با شهدا
  • مادر شهیدان حسین و مهدی با خدا قمصری درگذشت
  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • درگذشت پدر شهید والامقام رحیم میراب اورنگ
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم