Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری شبستان شهرکرد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا، امروز یکم مردادماه، در همایش «نقش بچه‌های مسجد در تحقق گام دوم انقلاب» که با حضور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و همزمان با طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت «بچه‌های مسجد» در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان برگزار شد، گفت: هیچ نظامی در گام دوم خود موفق نبوده مگر قیام کربلا که در گام اول آن امام حسین(ع) و در گام دوم حضرت سجاد(ع) و حضرت معصومه (س) پیروزمندانه عمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا در ادامه افزود: انقلاب اسلامی ایران که با تأسی از قیام عاشورا شکل گرفته باید برای موفقیت در گام دوم از آرمان‌ها و اصول این قیام الگو گیرد.
حجت الاسلام ماندگاری، شجاعت و نترس بودن در برابر دشمن را مهمترین اصل پیروزی دانست و تصریح کرد: کانون مسجد جوانان و نوجوانان را نترس و شجاع بار می‌آورد.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: امیدواری و مجاهدت از دیگر اصول موفقیت در گام دوم انقلاب به شمار می‌رود که باید به آن توجه لازم را داشت.
حجت‌الاسلام ماندگاری بابیان اینکه ایران اسلامی در گام نخست موفق عمل کرده، افزود: اینکه امروز آمریکا و سایر کشورهای استکباری در برابر ایران به استیصال رسیده و نمی‌توانند نقشه‌های شوم خود را عملی کنند، موفقیت بزرگ ماست.
وی خاطرنشان کرد: البته مشکلاتی هم در کشور وجود دارد و این یک امر طبیعی است چرا که هیچ نظام ایده‌آلی تاکنون در جهان تشکیل نشده است.
حجت‌الاسلام ماندگاری در ادامه بر ضرورت بیش از پیش توجه به جایگاه مسجد تأکید کرد و گفت: مسجد پایگاهی است که هم مشکلات اقتصادی و روحی را رفع می‌کند و هم به نیازهای معنوی افراد پاسخ می‌دهد.
مدیر مؤسسه تفحص سیره شهدا خاطرنشان کرد: مسجد در مکتب اسلام هم درمانگاه است و هم پناهگاه و دانشگاه و باید از این ظرفیت به بهترین نحو بهره گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری بچه های مسجد گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد