Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  صاحب گل صالحی  فرماندار خاش  در دیدار با مردم بخش ایرندگان خاش اظهار داشت: اجرای طرح‌های آبخیزداری و تقویت شبکه‌های آبرسانی و اختصاص لوله با هدف رفع مشکلات حوزه تامین آب آشامیدنی روستا‌ها و مناطق عشایری این شهرستان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: کمک به بازگشایی راه‌های دسترسی مردم در مناطق روستایی و گسترده‌تر کردن پوشش خدمات دهی در مباحث بهداشتی، گردشگری، کشاورزی، خدمات محرومین و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باید در ایرندگان خاش مورد توجه مسئولان باشد.

فرماندار خاش ادامه داد: ایرندگان دارای ظرفیت بالای گردشگری، تولیدات دستی و صنایع و معادن بوده که سرمایه گذاری در این بخش‌ها به رونق تولید و اشتغال کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه ایرندگان منطقه‌ای گردشگری است باید هر چه سریعتر زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی فراهم و مشکلات اینترنت آن رفع شود.

فرماندار خاش به همراه اعضای شورای اداری از مناطق روستایی مرنتاک، نابهری، ده رئیس، مارندگان، رحمان آباد، اسپه، پالیزان، رسول آباد و مسیر رودخانه ایرندگان بازدید و بر اهمیت بازگشایی مسیر‌های سخت گذر راه مرکز بخش ایرندگان به واردان، اجرای طرح‌های آبرسانی، هادی روستایی، توسعه برق، مدرسه شبانه روزی و ایجاد فضا‌های ورزشی و تفریحی و کمک به رونق اقتصاد خانوار‌های منطقه تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

تامین آب آشامیدنی روستا‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوری برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم

اسفندیار خزایی با بیان اینکه خوشبختانه کنترل کوچ عشایر انجام شده و هنوز عشایر در استان حضور ندارند، گفت: با توجه به اعزام اکیپ‌هایی از کارشناسان منابع طبیعی و عشایری به مناطق قشلاقی و بارندگی‌های خوب در کشور باعث شده عشایر هنوز شروع به کوچ نکنند.

او با تأکید بر همراهی خوب استان‌های میانبند گفت: اکیپ‌هایی از سازمان منابع طبیعی کشور به استان ایلام اعزام شدند و ۱۵ اردیبهشت درهای استان را به روی عشایر باز خواهیم کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان به روستائیان گفت: روستائیان توجه کنند استفاده از مراتع برای چرای دام روستایی از ۱۰ اردیبهشت است و قبل از این تاریخ اجازه چرای دام‌های خود در مراتع را ندارند.

خزایی با تأکید بر اینکه این‌گونه نیست که تنها به عشایر اجازه حضور در مراتع را ندهیم، گفت: این گونه نیست که اجازه دهیم دام روستایی چراگاه‌های عشایری را تخریب کنند چرا که کنترل تنها برای دام عشایر نیست بلکه برای هر گونه دام مازاد است.

او با بیان اینکه روستائیان از هر گونه چرای دام مازاد به ویژه در رویشگاه‌های عشایر خودداری کنند، گفت: در صورت مشاهده چرای دام مازاد روستایی به طور قطع برخورد قانونی صورت می‌گیرد بنابراین به روستائیان توصیه می‌شود از چرای دام مازاد خود در مراتع خودداری کنند.

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان همدان با تأکید بر اینکه امسال صدور مجوز برای هر گونه بهره‌برداری از مراتع استان را نخواهیم داشت، گفت: امسال هیچ‌گونه مجوزی برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و حتی جنگلی را نخواهیم داد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایر در اصفهان
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • مجوزی برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم
  • مجوری برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم
  • آهنگ کند جذب بیمه‌ای در صندوق روستائیان کهگیلویه و بویراحمد
  • تصفیه‌خانه آب آشامیدنی به صورت آزمایشی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد
  • مهارت آموزی بیش از ۲ هزار عشایر و روستایی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستا‌های بدون آب آشامیدنی
  • تأکید فرماندار مهاباد بر آبرسانی به روستاهای بدون آب آشامیدنی