Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-28@18:28:12 GMT

بیرانوند ذخیره دروازه‌بان ایتالیا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۸۳۱

بیرانوند ذخیره دروازه‌بان ایتالیا می‌شود؟

به گزارش ایسنا و به نقل از توتومرکاتو، علیرضا بیرانوند متولد ۱۹۹۲، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در کارنامه فوتبالی خود یک نقطه برجسته دارد و آن هم این است که در جام جهانی ۲۰۱۸ توانست پنالتی کریستیانو رونالدو را مهار کند.

او حالا به رویاها و آرزوهای بزرگ فکر می‌کند. شاید بازی در سری A. شاید بازی در لیگ ایتالیا و تورینو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذخیره سیریگو دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا بودن در تورینو یکی از نیازهایی است که باشگاه تورینو به دنبال مرتفع کردن آن است و به همین خاطر نام علیرضا بیرانوند مطرح شده است. انتقالی که توسط مدیر برنامه‌های بیرانوند به طور رسمی به باشگاه تورینو پیشنهاد شده و اکنون او و بیرانوند منتظر پاسخ این باشگاه ایتالیایی به این پیشنهاد هستند.

بر اساس آنچه سایت ایتالیایی ادعا کرده، بیرانوند بند قرارداد ۶۰۰ هزار یورویی با باشگاه پرسپولیس دارد که در صورت ترانسفر شدن این مبلغ به پرسپولیس پرداخت خواهد شد. 

از کالیاری و آتالانتا نیز به عنوان گزینه‌های دیگر خواهان این دروازه‌بان ملی پوش ایرانی یاد می‌شود. 

بیرانوند پس از جام جهانی ۲۰۱۸ آرزوی بازی در سری A را در سر داشت و اکنون با این پیشنهاد احتمالا خواهد توانست در لیگ ایتالیا بازی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در سالهای اخیر به عنوان گلر یک تیم ملی ایران شناخته شده است. این درحالی است که در تیم ملی دروازه‌بان‌های آماده دیگری نیز وجود دارند که با بیرو رقابت می‌کنند‌.

در هرحال امیر قلعه‌نویی در بازی برگشت تیم ملی با ترکمنستان ترجیح داد بیرانوند را نیمکت نشین کند تا به سید حسین حسینی، گلر استقلال بازی برسد.

با این حال بیرانوند با همان روحیه بالای همیشگی خود راهی استادیوم شد و در اتوبوس ایم ملی لبخند به لب داشت. این نیمکت نشینی یک استراحت نیز برای او محسوب می‌شود که در اغلب بازی‌های اخیر پرسپولیس و تیم ملی حضور داشته است. البته این استراحت درحالی است که اتفاق خاصی رخ ندهد که قلعه‌نویی مجبور به تعویض حسینی بشود.

او در اتوبوس تیم ملی کنار سامان قدوس نشسته بود و کنار با این هافبک وارد ورزشگاه کپه داغ ترکمنستان شد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • ترکیب ایران برای بازی با ترکمنستان مشخص شد/ حسینی جای بیرانوند را گرفت
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!