Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت:یک شناور باری حامل زیتون قاچاق در آبراه اروند رود توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار لطفعلی پاکباز سه شنبه اظهار داشت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصادی کشور و مبارزه بی امان با قاچاق کالا، ماموران پایگاه دریابانی آبادان با تشدید اقدامات کنترلی وگشت زنی دریایی یک شناور باری در آبراه اروند را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده هفت هزار و ۲۰۰ قوطی کنسرو زیتون قاچاق کشف کردند که در این رابطه ۶ نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را سه میلیارد ریال برآورد کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

سردار پاکباز خاطرنشان کرد: مرزبانان خوزستان با اشرافیت اطلاعاتی در مرزهای استان هرگونه تحرکات را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصادی برخورد جدی خواهند کرد.

اروندرود، رودخانه پهناوری است در جنوب غربی ایران و در مرز ایران و عراق که از رودخانه مرزی فرات، دجله و کارون تشکیل شده است.

ماموران پایگاه دریابی آبادان روز گذشته نیز ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور در آبهای شمال خلیج فارس کشف کردند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آبراه اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد

به گزارش جام جم آنلاین، سخنگوی نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد یک کشتی جنگی این کشور که قرار بود برای کمک به برپایی یک بندر موقت در نزدیکی غزه به مدیترانه شرقی برود، به دلیل آتش‌سوزی در اتاق موتور از ماموریت خارج شده و به پایگاه خود بازگشته است.

این سخنگو گفت کشتی باری «جان بوبو» متعلق به نیروی دریایی آمریکا هفته گذشته اعلام کرد که در مسیر مدیترانه شرقی برای تحویل تجهیزات و نیرو‌های موردنیاز در ساخت پایگاه، در اتاق موتور این کشتی آتش‌سوزی ایجاد شده است.

به گفته پنتاگون، مشخص نیست که این تاخیر پیش‌آمده ساخت پایگاه انتقال کمک‌ها را چه مقدار به تاخیر می‌اندازد. پیش‌ازاین پنتاگون اعلام کرده بود که ساخت این پایگاه در اواخر آوریل یا اوایل ماه مه به پایان خواهد رسید.

سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده در ادامه گفت: «خدمه کشتی ناچار به تخلیه منطقه حریق شده و با استفاده از کپسول‌های آتش‌نشان آتش را اطفا کردند. این سانحه هیچ تلفاتی نداشته است.»

به گفته مقامات آمریکایی، دلیل آتش‌ سوزی هنوز روشن نیست و کشتی برای تعمیرات با استفاده از تنها یک موتور به بندر جکسون‌ویل در آمریکا بازگشته است.

به دلیل مانع‌تراشی‌های رژیم صهیونیستی در ارسال کمک‌ های بشردوستانه به غزه از مسیر زمینی، ایالات متحده قصد دارد یک پایگاه دریایی در غرب غزه ایجاد کند تا کمک‌های ضروری از این مسیر به مردم غزه تحویل داده شود.

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۱۶ تن آرد قاچاق در کرمانشاه
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • رشد نم هوا در اروند
  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشتی حامل تجهیزات برای غزه دچار حریق شد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه