Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت در اردوی فولاد هم مناسب نیست.

طرفداری- دستیار جواد نکونام از کادرفنی فولاد خوزستان جدا شده است.

به گزارش میزان، ایمان مبعلی، بازیکن سابق فولاد خوزستان که فصل گذشته به عنوان مربی به کادرفنی این باشگاه اضافه شده بود، از سمت خود کناره‌گیری کرده است. فعلاً دلیل استعفای مبعلی مشخص نیست و باشگاه فولاد خوزستان اطلاع‌رسانی دقیقی در این خصوص نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت فولاد امسال برعهده جواد نکونام است. این در حالی است که ساعاتی پیش، برخی بازیکنان فولاد اردوی این تیم را ترک کرده اند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس

آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای ۲ شهر خوزستان امروز برای گروه‌های حساس ناسالم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 10 صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه 2.5 میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید شهر اهواز به ترتیب با شاخص‌های 103 و 108 و شهر هندیجان با شاخص 104میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

بر اساس این گزارش وضعیت هوای شهرهای آبادان، بهبهان، حمیدیه، خرمشهر، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، شوش و کارون به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای اندیمشک، ایذه، دزفول، شوشتر، گتوند و مسجدسلیمان با شاخص زیر 50 در وضعیت سالم و پاک قرار دارند. بر اساس این گزارش سال گذشته اهواز هیچ روز سالم و پاکی نداشت.

وجود صنایع آلاینده در خوزستان از جمله نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و... موجب شده تا میزان آلایندگی در نقاط شهری و روستایی خوزستان بالا باشد که موجب بروز مشکلات بهداشتی و زیست محیطی برای ساکنان شده است.

افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان در شرایطی که هوا " ناسالم" است، باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و سایر افراد نیز باید این گونه فعالیت‌ها را کاهش دهند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا 50 هوا پاک، 51 تا 100 هوا قابل قبول، 101 تا 150 هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، 151 تا 200 هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، 201 تا 300 هوا بسیار ناسالم و 301 تا 500 شرایط کیفی هوا خطرناک است.استان خوزستان 25 ایستگاه پایش کیفی هوا دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • اختلاف نکونام و جانشین سامره بالا گرفت
  • تکرار سناریوی اختلاف کادرفنی و سرپرست استقلال؟
  • هوای اهواز و هندیجان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • فرصت ۲ روزه کمیته انضباطی به جواد نکونام
  • حال نفت آبادان، فولاد ‌و استقلال خوزستان خوب نیست
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • مهمترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی
  • پرسپولیس بار دیگر از جواد نکونام شکایت کرد
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام