Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:54:44 GMT

نقش نیروهای جهاد سازندگی در دوران جنگ بی‌بدیل بود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۹۱۰

نقش نیروهای جهاد سازندگی در دوران جنگ بی‌بدیل بود

علی بدرشکوهی روز سه شنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره سازمان مردم‌نهاد کانون سنگرسازان بی‌سنگر اظهار داشت: حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، تکلیفی الهی و ملی برای مسئولان است.

وی افزود: جهادگران آذربایجان شرقی در طول دفاع مقدس ۱۱۸ شهید، ۴۹۰ جانباز و ۵۴ آزاده را تقدیم این آب وخاک کردند و بیش از ۱۴ هزار رزمنده با عنوان جهادگر به جبهه‌های نبرد شتافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شکوهی با قدردانی از فعالیت‌های کانون سنگرسازان بی‌سنگر، گفت: این سازمان مردم‌نهاد نقش مهمی در زنده نگه داشتن حماسه جهادگران آذربایجان در دوران دفاع مقدس ایفا می کند.

به گزارش ایرنا، ۱۹۰ هزار سند مربوط به جهادگران استان در دوران دفاع مقدس در این کانون جمع‌آوری، طبقه‌بندی و ذخیره‌سازی شده است که منبعی غنی برای پژوهشگران تاریخ معاصر کشورمان محسوب می‌شود.

۶۱۲۰/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنگ استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) و جمعی از جهادگران در محل مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد.
در این همایش ۵۵ نفر از جهادگران برتر شهرستان بیرجند از قرارگاه سفیران فرهنگ و سازندگی، قرارگاه فتح المبین، قرارگاه انصارالله، قرارگاه بقیه الله، قرارگاه محبان الرضا (ع)، شورای جهادگران و قرارگاه جهادی ثامن الحجج (ع) تجلیل شدند.
در ایام نوروز و ماه رمضان امسال ۳۲۲ گروه جهادی با ظرفیت ۲ هزار و ۸۶۰ جهادگر در قالب ۱۱ قرارگاه جهادی منطقه‌ای و ۱۷۷ نقطه شهری و روستای فعالیت دارند.
امسال با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان پویش «خانه دوست کجاست؟» تعریف شده که جهادگران در محله‌های خودشان خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و به آنان خدمات ارائه می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • ۱۱ هزار گروه جهادی در نوروز خدمت‌رسانی می‌کنند
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • ۵۵ نفر از جهادگران برتر بیرجند تجلیل شدند
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • تجلیل از ۵۵ جهادگر برتر شهرستان بیرجند
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد