Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:37:57 GMT

کودک ۸ ساله در شهر بوشهر به زندگی بازگشت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۰۹۹۶۴

کودک ۸ ساله در شهر بوشهر به زندگی بازگشت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر گفت: در تماسی با اتاق فرمان ۱۱۵ شهرستان بوشهر اعلان شد که کودک هشت ساله‌ای به دنبال تشنج و غرق‌شدگی در دریا دچار کاهش هوشیاری شده است، بنابراین بلافاصله آمبولانس از پایگاه فاطمه زهرا (س) به بوستان سیادت اعزام و بر بالین این کودک حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵، پس از حضور بر بالین بیمار و کنترل علائم حیاتی وی، به سرعت عملیات احیای قلبی ریوی را بر روی او انجام دادند و پس از حدود ۱۰ دقیقه تلاش، موفق شدند علائم حیاتی این کودک را بازگردانند.

وی ادامه داد: این کودک که جانی دوباره پیداکرده بود، پس از بازگشت ضربان نبض و تنفس، برای ادامه مراحل درمان، با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شد.

رئیس سازمان اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر بیان کرد: این کودک با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده است.

انتهای پیام/ک

نجات دختر هشت ساله بوشهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۰۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد