Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: برخورد نیروی انتظامی با هنجارشکنان اجتماعی خواسته به حق مردم ایران و جامعه ورزشی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس شیبک در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اعلام حمایت از نیروی انتظامی، گفت: تامین امنیت اجتماعی و روانی در جامعه نیز در کنار دیگر وظایف پلیس از اقدامات قابل تقدیر این نهاد انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مقابله با هنجارشکنان اجتماعی و افرادی که قوانین کشور را نادیده میگیرند یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی و خواسته به حق مردم از این نهاد است.

رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: بی شک دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به این کشور و انقلاب هستند و با جوسازی های روانی و دعوت مردم به هنجارشکنی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود هستند اما باید بدانند این مردم در کنار نیروهای نظامی و انتظامی خود ایستاده و با هنجارشکنان برخورد می کنند.

وی ادامه داد: رعایت قوانین اسلامی ضامن سلامتی روانی در جامعه و جلوگیری از معضلات اجتماعی است.

این قهرمان جهانی تصریح کرد: برخورد ماموران نیروی انتظامی با مردم مناسب است به گونه ای که حتی برخلاف بسیاری از کشورهای مدعی حقوق بشر پرچم داران امنیت ایران با مجرمان نیز رفتاری کاملا اسلامی دارند و همین عامل نیز موجب شده تا این ملت همواره از آنان حمایت کنند.

وی اذعان کرد: رعایت قوانینی که بر اساس قانون اساسی کشور نوشته شده و به تایید نمایندگان مردم رسیده برای هر فردی که در ایران زندگی میکند لازم و اجباری است و اینگونه نیست که هر کس بر اساس سلیقه شخصی خود برخی قوانین را رعایت نکند.

شیبک بیان کرد: ما ورزشکاران و جامعه جوان کشور کاملا از نیروی انتظامی حمایت کرده و خواهان برخوردقاطع آنان با هنجارشکنان و افرادی که سلامت جامعه را هدف گرفته اند هستیم.
 
 
انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود

صالح اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اثرگذاری فضای مجازی در شرایط امروز کشور اظهار کرد: امروز در کشور دو کلان مسئله ناظر به فضای مجازی داریم که باید بر روی آن کار کنیم.

وی افزود: کلان مسئله اول همبستگی اجتماعی و کیان ایران است بعضاً در فضای مجازی شاهد اخبار و مطالب نادرست هستیم که بحث همبستگی اجتماعی و سرمایه اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده و می‌تواند باعث مشکلاتی در کشور شود.

وی با بیان اینکه کلان مسئله دوم خانواده ایرانی است، تصریح کرد: خانواده ایرانی به مثابه یک کل منسجم است که یکی از محورهای اصلی آن تربیت است اما به نظر می‌رسد این نهاد اجتماعی در نسبت با فضای مجازی دچار اعوجاج شده است.

اصغری اضافه کرد: فضای مجازی یکی از فرصت‌های خانواده‌ها محسوب می‌شود که متأسفانه شاهد آن هستیم بعضاً مخاطرات آن در خانواده پررنگ شده است.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های ترویجی را در قالب کمپین‌های مردمی جلو ببریم، اضافه کرد: ما در سازمان مرکز سواد مجازی سازمان سراج تلاش می‌کنیم گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی را که دغدغه بهبود شرایط اجتماعی-خانوادگی را در مدل خرد را دارند همراهی کنیم و نیازهای آنان را برطرف کنیم.

مسؤول مرکز سواد سازمان فضای مجازی سراج تصریح کرد: جنس فعالیت‌های اجتماعی ارگانیک و مردم برای مردم را باید تقویت کنیم.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: حاکمیت و دولت عزم خوبی برای حل مسائل حوزه رسانه و فضای مجازی دارند اما الگوی مردم برای مردم یک الگوی مکمل محسوب می‌شود.

وی گفت: نباید و نمی‌توانیم به عنوان یک جامعه پویا منتظر باشیم تا همه اقدامات از سوی ساختارهای دولتی انجام شود بلکه باید توان خود در سطح خرد تقویت کرده و با احساس مسؤولیت اجتماعی نسبت به مسائلی همچون خبر جعلی دغدغه داشته باشیم.

اصغری تاکید کرد: در جامعه باید الگوهای موفق کوچک را توسعه و رسانه‌ای نمائیم.

وی در پایان با بیان اینکه فضای مجازی ما باید انسجام اجتماعی را افزایش دهد نه اینکه این فضا باعث دو قطبی شدن جامعه و اختلاف در جامعه شود، ادامه داد: ایجاد کمپین ملی مواجهه با خبر جعلی یکی از فعالیت‌هایی است که امسال به آن می‌پردازیم.

کد خبر 6088323

دیگر خبرها

  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • اجرای طرح حجاب حیا و عفت عمومی جامعه را تقویت می‌کند