Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به وضعیت آب شرب شهرستانهای ورامین، ری و اسلامشهر به وزیر نیرو تذکر داد.

به گزارش ایسنا، سید فرید موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی مردم شهرهای استان تهران، گفت: تامین آب آشامیدنی شهرستانهای ورامین، ری و اسلامشهر با مشکل روبروست. زندگی ساکنان مناطق قلعه‌نو و جنوب شهر ری با مشکلات بسیاری روبروست و کم‌آبی، زندگی مردم را با اختلال مواجه کرده است، وزیر نیرو به این مسئله توجه جدی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور متذکر شد:  طبق قانون وقتی یک منطقه به شهر ارتقای می‌یابد دستگاه‌های اجرایی و دولتی  باید در آن شهر استقرار پیدا کرده و به مردم خدمت بدهند اما این مسئله  در شهرهای قلعه‌نو و قیامدشت به بهانه‌های مختلف انجام نشده و دستگاه‌ها از راه‌اندازی ادارات خود در این شهرها سر باز می‌زنند. باید برای حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان در این مناطق اقدام عاجلی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب شرب عبدالرضا رحماني فضلي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدرت اله محمدی گفت: پس از بارندگی‌های اخیر در جنوب کشور و جاری شدن سیلاب و بروز مشکلات فراوان ناشی از آن برای هموطنان این مناطق، ۱۶ آتش نشان تهرانی به همراه دو دستگاه خودروی عملیاتی و تجهیزات کامل نجات، یک دستگاه جرثقیل، ۵ دستگاه موتور پمپ، دو دستگاه موتور برق، البسه، لوازم و تجهیزات انفرادی و همچنین ۱۰ دستگاه پمپ کف کش به منطقه آزاد چابهار اعزام شدند.

وی افزود: در صورت نیاز به حضور نیرو‌های بیشتر، آتش نشانی شهرداری تهران آمادگی خود را برای امدادرسانی به هم‌وطنان اعلام می‌دارد.

دیگر خبرها

  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین