Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مه سیما بابایی صبح سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در اردوی تیم ملی کشتی آلیش که در بیرجند در حال برگزاری است ورزشکارانی از خراسان‌رضوی، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، اصفهان، فارس و مازندران حاضر هستند.

سرپرست تیم ملی کشتی آلیش بانوان با بیان اینکه در این اردو ورزشکاران از وزن ۵۵ کیلو گرم تا بیش از ۷۵ کیلو گرم تمرین می‌کنند، بیان کرد: نهایت تلاش ما بر این است که ورزشکاران بتوانند خود را برای مسابقات جهانی کره جنوبی آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی گفت: خوشبختانه تاکنون ورزشکاران کشتی آلیش بانوان در سطح آسیا و در مسابقات متعددی چون مسابقات ترکمنستان به نائب قهرمانی رسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه موانع گسترش کشتی آلیش می‌توان به ناشناخته بودن این رشته اشاره کرد، بیان کرد: تبلیغات رسانه‌ای در راستای جذب افرادی که در این رشته استعداد فوق العاده‌ای دارند بسیار مؤثر است.

ستاره اسماعیلی سرمربی تیم کشتی آلیش بانوان کشور نیز در این جلسه بااشاره به اینکه متأسفانه برای اعزام به مسابقات کره جنوبی نماینده‌ای از خراسان‌جنوبی نداریم، اظهار کرد: امیدواریم در آینده و با تلاش و پشتکار روز افزون شاهد موفقیت‌های بیشتر بانوان ورزشکار خراسان جنوبی در رشته کشتی آلیش باشیم.

وی با بیان اینکه کشتی آلیش تکنیک هایی از جودو، کشتی فرنگی و آزاد را می بینیم، بیان کرد: هر چند مهد کشتی آلیش آسیای میانه است ولی بانوان ورزشکار ایرانی در این رشته حرف برای گفتن دارند و می‌توانند در برابر رقبای خود به موفقیت‌های بزرگی برسند.

سرمربی تیم کشتی آلیش بانوان کشور یادآور شد: باور ما بر این است که با پشتکار و تمرین‌های متعدد بانوان ورزشکار ایرانی در کشتی آلیش در مسابقات کره به موفقیت های بزرگی می‌رسند.

اسماعیلی با اشاره به قول مساعد برای برگزاری کلاس‌های مربیگری در شهرستان‌ها، گفت: نیازمند استعداد یابی در سنین کودکی و نوجوانی برای رشته کشتی آلیش هستیم.

کد خبر 4674306

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی آلیش ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های متقاضی حضور در لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیئت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.
شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه می‌باشد.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات می‌باشند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان بصورت نامحدود می‌باشد.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس می‌باشد.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال است که تیم‌های متقاضی حضور باید ورودیه اعلام شده را به حساب فدراسیون کشتی واریز کنند.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!