Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در صدر هیأتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 14:13 - 01 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۶۱۰

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در صدر هیأتی عالیرتبه از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین امروز (سه‌شنبه) با علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمخانی در این دیدار تاکید کرد: اصل بنیادین پشتیبانی از آرمان فلسطین از محکمات انقلاب اسلامی بوده و تا پیروزی کامل جریان مقاومت بر اشغالگران کودک کش تداوم خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برخی کشورهای عربی با وعده‌های مختلف تلاش داشتند تا میان گروه‌های مقاومت و حامیان اصلی فلسطین، اختلاف و شکاف ایجاد کنند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: طرح موسوم به معامله قرن اقدامی شکست خورده است و همه حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند که تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

صالح العاروری نائب رئیس دفترسیاسی حماس در این دیدار، بیان داشت: دشمنی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی و استفاده از ابزار تحریم و تهدید نتوانسته است در اراده راسخ ایران در حمایت از ارمان فلسطین خللی ایجاد کند.

وی افزود: ما به‌عنوان نمایندگان حرکت مقاومت و جنبش حماس همبستگی خودرا با جمهوری اسلامی ایران اعلام و تأکیدمی‌کنیم هرگونه اقدام خصمانه درموردایران درواقع اقدام خصمانه بر ضد فلسطین و جریان مقاومت بوده و ما خود را در خط مقدم حمایت از ایران می دانیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمخانی دبیر شورا العاروری حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از العالم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، امروز در بیانیه‌ای تأکید کرد این جنبش تحولات مربوط به پاسخ مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق و ترور برخی از فرمانده سپاه پاسداران، را همچنان رصد می‌کند.
در این بیانیه آمده است: حماس اقدام جمهوری اسلامی را ارج می‌نهد و در عین حال از موضع مغرضانه و جانبدارانه غرب از رژیم اشغالگر ابراز تاسف می‌کند به‌ویژه در زمانی‌که طرف‌های غربی در قبال جنگ نسل‌کشی که این رژیم علیه ملت فلسطین در غزه به راه انداخته و فلسطینیان را در کرانه باختری و قدس و اسرای فلسطینی را در زندان‌ها تحت شکنجه قرار می‌دهد، سکوت کرده‌اند.
در این بیانیه تاکید شده است: پاسخ موشکی و پهپادی ایران موید این واقعیت است دورانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست بدون پاسخگو شدن و مجازات هر طوری که می‌خواست عربده‌کشی کند، تمام شده است.
حماس در این بیانیه همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی، نیرو‌های مقاومت در منطقه و آزادگان جهان خواست به حمایت از ملت فلسطین در نبرد "طوفان الاقصی"، که برای آزادسازی فلسطین و مقدساتش در جریان است، حمایت کنند.

 

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • رأی‌گیری جدید برای عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • مواضع متناقض آمریکا در باره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • شورای امنیت عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود
  • شورای امنیت عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رأی می‌گذارد
  • کمیته شورای امنیت درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به اجماع نرسید