Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:38:31 GMT

حساب‌های فدراسیون کشتی مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۲۰۶

حساب‌های فدراسیون کشتی مسدود شد

در حالیکه تنها ۲۴ ساعت از تحویل فدراسیون کشتی به علیرضا دبیر می‌گذرد، حساب‌های مالی فدراسیون به دلیل بدهی مالیاتی مسدود شده و این امر مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، فدراسیون کشتی روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذارد. کادرفنی تیم‌های ملی رده‌های سنی آزاد و فرنگی باید تیم‌های‌شان را مهیای حضور در مسابقات جهانی کنند و در این میان لازم است علیرضا دبیر به آنها برای ادامه همکاری دلگرمی بدهد که او روز گذشته استارت این کار را با اولین تیمی که راهی مسابقات جهانی خواهد شد،‌ زد؛ اما مسئله دیگری که به چالشی بزرگ برای فدراسیون تبدیل شده، بحث مسدود شدن حساب‌های فدراسیون است که دلیل آن نیز بدهی مالیاتی است که در سال‌های اخیر ایجاد شده و حالا دبیر در نخستین روزهای ورود دوباره‌اش به کشتی، پیش از آنکه به امور فنی و انتخاب افراد موردنظرش در حوزه اجرایی بپردازد، باید این مشکل را حل کند تا حساب‌های فدراسیون کشتی باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی فدراسیون کشتی علیرضا دبیر کشتی آزاد کشتی فرنگی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!