Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت: مرحله استانی هفتمين دوره المپياد آماده (مسابقات دانش آموزي دادرس) با برتري دانش آموزان پسر شهرستان شيروان در تيرماه ۹۸ برگزار شد.

«حسین اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان افزود: اين مسابقات در آيتم هاي آزمون كتبي، ارزيابي و كنترل علائم حياتي، پانسمان و بانداژ و آتل بندي، پناهگيري و تخليه اضطراري، حمل مصدوم، چادر زني، اطفاء حريق، ترياژ و حمايت هاي حياتي پايه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شیروان گفت: پس از برگزاري موفق مرحله شهرستاني و استاني مسابقات براي دانش آموزان آموزش ديده و كسب مقام نخست پسران شهرستان شيروان در مرحله استاني از دبيرستان شهيد بهشتي، اين دانش آموزان به مسابقات كشوري اعزام شدند.

 

اسلامی افزود: طرح دادرس با هدف آموزش و فراگيري دوره هاي امدادي به دانش آموزان در مواجهه با بلاياي طبيعي و بحران ها در روزهاي سخت اجرایی می شود.

 

مسابقات كشوري هفتمين دوره المپياد (دادرس) از 29 تيرماه لغايت 7 مرداد ماه 1398 در بخش پسران و دختران در محل اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار مي شود.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اردبیل کانون های مساجد فضای مجازی روزنامه شهرستان دزفول دزفول تیم دادرس شیروان المپیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور
  • اجرای اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان