Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از تهران  ؛ خبرگزاری برنا همواره میل و اشتیاق زیادی به پوشش اخبار فرهنگی و هنری شهرستان اسلامشهر داشته و همیشه تلاش دارد تا تمام رویداد های فرهنگی و هنری را به شکلی که زیبنده مردم هنردوست اسلامشهر باشد، پوشش دهد.

حال اگرچه عملکرد سینما فجر در بحث نمایش فیلم های روز‌ داخلی قابل ستایش است و ما هم این‌ اتفاقات مثبت را نشر دادیم، اما مواردی دیگری هم است که باید مورد توجه متولیان تنها سینمای اسلامشهر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضعف مفرط در برگزاری اکران خصوصی

ظرف سالیان اخیر ایونت های سینمایی زیادی در نقطه به نقطه کشورمان برگزار می‌شود‌ و بازیگران فیلم های روی پرده با حضور در شهرستان‌ها ارتباط نزدیکی با مخاطبان فیلم پیدا می‌کنند، از سوی‌ دیگر حضور سلبریتی‌ها در  سینماها محاسن فراوانی در بحث جذب مخاطب برای سینما‌ها دارد. اما در سینما فجر اکران خصوصی کجاست؟ کدام بازیگر مطرحی در سینما فجر حضور یافته؟ اصلا چرا سلبریتی ها به اسلامشهر نمی‌آیند؟؟ دوستان اداره کننده سینما فجر اسلامشهر از هزینه ساز بودن حضور سلبریتی ها در اسلامشهر می‌گویند که تحقق آن برایشان دشوار است. حال جذب اسپانسر برای محوطه بیرونی سالن‌ها یا همان لابی می‌تواند بودجه‌ای را در اختیار این‌ دوستان قرار دهد تا شاهد حضور سلبریتی ها در اسلامشهر هم باشیم. البته راهکار دیگری هم برای این موضوع می‌توان اتخاذ کرد.‌ حضور یک خبرنگار حاذق و شناخته شده فرهنگی می‌تواند مقدمات حضور سلبریتی ها را در اسلامشهر مهیا کند. باید دید مدیران سینما فجر نسبت به این شرایط‌ یکنواخت اجرایی در این سینما چه اقدامی را لحاظ می‌کنند.

راه‌اندازی باشگاه نقد فیلم

اگرچه ما نباید هرچه در چنته داریم به راحتی برای مدیران رو کنیم، اما امروز بسیاری از پردیس‌ها و فرهنگسراهای تهران بحث باشگاه نقد فیلم را در برنامه کاری خود تعریف کردند. یقین داریم که تاکنون چنین ایده و فکری به ذهن مدیران فرهنگی خطور نکرده است. اما باشگاه نقد فیلم در اسلامشهر می‌تواند تحول و‌ پیوند عمیقی‌ میان شهروندان با سینما فجر به وجود بیاورد. خبرنگاران فرهنگی خبرگزاری برنا حاضرند مسئولیت ایجاد این باشگاه نقد فیلم را برعهده بگیرند و برنامه‌ای برای سینمای فجر اسلامشهر ترتیب دهد تا عشق فیلم‌ها و صاحب نظران در این جلسات حضور پیدا کنند و به نقد و بررسی آثار سینمایی ر‌وی پرده بپردازند و شاهد یک‌ گعده تماما سینمایی باشیم.

راه‌اندازی بوفه و کافی شاپ از اوجب واجبات است

باورتان می‌شود سینمای فجر اسلامشهر که‌ نو نوار شده، کافی شاپ یا بوفه‌ای ندارد که به مراجعه کنندگان سرویس دهد. متاسفانه علیرغم اینکه مکان استقرار کافی شاپ و بوفه در سینما فجر طراحی شده، ولی هیچگونه استفاده‌ای از این امکان درآمدی نشده است. بوروکراسی حاکم بر مالکیت سینما فجر شرایط را برای واگذاری کافی شاپ و بوفه بسیار سخت کرده که باید هرچه سریعتر برای آن تدبیری لحاظ کرد.

کانال تلگرامی سینما فجر را سینمایی اداره کنید

پل ارتباطی بسیاری از پردیس های تهران با مخاطبان در کانال تلگرامی خلاصه می‌شود. کانال اختصاصی سینما فجر وظیفه دارد که نگاه تخصصی و علمی به مقوله و حوزه سینما داشته باشد. به عنوان مثال  تاکنون از نظر شهروندان درباره وضعیت اکران فیلم ها در سینما فجر سوال شده است  در صورتی‌ که می‌توان این اتفاق را با دوربین تلفن همراه هم رقم زد. اصلا فرصت های خبری و تبلیغی مختلفی در اختیار ادمین کانال تلگرامی سینما فجر است که نسبت به آن چندان توجهی نمی‌شود. کدام ژانر یا گونه سینمایی در سینما فجر بیشتر به مذاق همشهریان ما خوش می‌آید؟ کدام فیلم در سینما فجر فروش قابل توجه داشته است؟‌ از کدام فیلم در سینما فجر استقبال نشده؟ چرا آمار فروش هفتگی سینما فجر را اعلام نمی‌کنند؟ چرا فیلم ها در سینما فجر به مدت سه ماه به نمایش درمی‌آید؟ اصلا چرا کانال تلگرامی سینما فجر هیچگونه تبلیغی برای جذب مخاطب نمی‌کند. این ها سوالاتی است که متولیان سینما باید پاسخ صریح و روشنی برای آن‌ داشته باشند.

خبرگزاری برنا تاکنون مطالب بی شماری درباره سینما فجر نوشته است که حول محور راغب کردن شهروندان برای حضور در سینما فجر اسلامشهر بوده است، اینکه هر چند روز یک بار سانس های نمایش دهنده فیلم ها را در سینما فجر منتشر کنیم چه انگیزه‌ای برای حضور شهروندان در سینما فجر ایجاد می‌کند؟

کانال سینما فجر را به یک فرد متخصص واگذار کنید که علم انجام تبلیغ و رپورتاژ‌های جذب کننده برای سینما فجر را داشته باشد تا ظرفیت سینمای فجر اسلامشهر نسوزد.

یک پیشنهاد؛ سینما فجر را به بخش خصوصی واگذار کنید

صراحتا اعلام می‌کنیم سینما فجر در حالتی ارزش افزوده دوچندان پیدا می‌کند که پای بخش خصوصی در میان باشد.

باید سینما فجر را به متخصصان سینما واگذار کنیم تا ضعف هایی که در این‌ متن اشاره شده به نقط‌ قوت تبدیل شود. سینما فجر را به بخش خصوصی متخصص واگذار کنید

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسلامشهر دوربین عشق نقد فیلم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ حجت الاسلام قاسم روانبخش و محمدمنان رئیسی منتخبان مردم شریف قم در مجلس امروز با حضور در شهر دستجردمسائل مشکلات مردم بخش خلجستان را با حضور امام جمعه و سایر مسئولان بررسی کردند.

 عدم اختصاص زمین ملی به طرح نهضت ملی مسکن، وجود برخی واحد‌های صنعتی و همچنین راهکاری های حل مسائل مربوط به آب و برق و درمانگاه و جاده در این سفر بررسی شد. 

دیگر خبرها

  • درمان سنتی عفونت لثه از نگاه طب سنتی (فیلم)
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • مشکلات مردم دستجرد بررسی شد
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • خانه شطرنج اسلامشهر افتتاح شد
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • بازنمایی رسانه‌ای نقش زنان در سینما
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • کدام مواد غذایی در زیبایی جنین تاثیر دارد؟ (فیلم)