Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهمورث فتاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای ۳۲ طرح صنایع تبدیلی بخش کشاورزی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: این طرح ها شامل طرح های تولید گلاب، تولید مربا و ترشی‌جات، بسته‌بندی قارچ، طرح سرد خانه دومداره، بسته‌بندی عسل، بسته‌بندی انواع سبزی و صیفی خشک وطرح تولیدوفراوری ماهی وتولید خوراک آبزیان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جهارمحال وبختیاری بیان کرد: این طرح ها در شهرستان سامان، شهرکرد، بروجن و لردگان اجرا شده است.

وی بیان کرد: توسعه طرح های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی زمینه ساز کاهش ضایعات بخش کشاورزی است و موجب افزایش اشتغال بخش کشاورزی می شود.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی جهارمحال وبختیاری ادامه داد: جذب سرمایه گذار در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی از مهمترین اهداف در سالجاری است.

کد خبر 4674397

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است