Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های بیمارستانی در شهرستان‌های مختلف تاکید کرد: رعایت نکردن قانون توسط برخی از مسئولان دلیل تاخیر آغاز عملیات اجرایی بیمارستان چرام بوده است. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرایی شدن بیمارستان چرام اظهار داشت: این بیمارستان سال 96 بدون رعایت جوانب و روند قانونی و برگزاری مناقصه به صورت شفاهی به یک پیمانکار واگذار کردند که به دلیل ورود دستگاه‌های نظارتی پروژه 18 ماه تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تعیین تکلیف بیمارستان چرام را به عنوان یک اولویت در دستور کار قرار دادم و در نهایت مقرر شده کارکرد پیمانکار پرداخت شود، افزود: هم اکنون برای اجرای این پروژه 37 میلیارد ریال اعتبار داریم و بعد از رفع مشکل با هدف انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته می‌شود.

یزدان‌پناه از مردم شهرستان چرام به دلیل تعطیلی 18 ماهه عملیات اجرایی بیمارستان چرام به دلیل عدم رعایت قانون توسط برخی از مسئولان عذرخواهی کرد و گفت: تلاش و پیگیری مجموعه دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای رفع مشکلات سد راه این پروژه قابل تقدیر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اورژانس بیمارستان دهدشت سال گذشته با وجود نواقصاتی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، خاطرنشان کرد: وسایل سرمایشی از جمله تجهیزات مورد نیاز این مرکز بوده که حتی بعد از بهره برداری مسئولان وقت ریالی برای تکمیل و رفع نواقصات اختصاص ندادند.

یزدان‌پناه بیان کرد: در 20 روز اخیر 33 میلیارد ریال اعتبار برای رفع کمبودهای اورژانس بیمارستان دهدشت از جمله وسایل سرمایشی اختصاص دادیم در حالی مسئولان باید قبل از افتتاح به فکر رفع نواقصات باشند.

هیچ اراده‌ای برای برطرف کردن مشکل راه دسترسی بیمارستان امام رضا(ع) قم وجود نداردبیمارستان 32 تختخوابی شهرستان محروم لنده بزودی کلنگ زنی می‌شودگرما کرمانشاهی‎ها را روانه بیمارستان کرد/ وجود روزهای گرم تا 15 مرداد ماه

وی با اشاره به اخلال در سیستم سرمایشی بیمارستان بی بی حکیمه گچساران اظهار داشت: برخی از تجهیزات سیستم سرمایشی این بیمارستان در صورت خراب شدن باید از خارج کشور وارد شود با این شرایط به محض اعلام به دانشگاه موضوع در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت و حتی 200 میلون تومان در اختیار بیمارستان برای رفع مشکل به صورت موقت قرار دادیم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه بیمارستان نرگسی گچساران بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: به جد پیگیر تامین تجهیزات 4 گانه این بیمارستان از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیمارستان سی سخت با اعتبار 8 میلیارد تومانی با هدف انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی به زودی به مناقصه می‌رود.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه منابع لازم برای احداث بیمارستان 32 تختخوابی پاتاوه پیش بینی شده است، افزود: برای اجرایی شدن این پروژه هم اکنون مشکل زمین وجود دارد که پیگیری‌های لازم از طریق متولیان امر و مسئولان محلی ادامه دارد.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار 48 میلیارد ریالی برای تسریع در روند اجرایی بیمارستان شهرستان محروم بهمئی، خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان بندی شده ساختمان بیمارستان لیکک بهمن ماه امسال به اتمام می‌رسد و خرداد سال آینده نیز وارد مدار خدمات دهی به مردم قرار می‌گیرد و البته از هم اکنون به فکر تامین تجهیزات 4 گانه مورد نیاز از طریق وزارت بهداشت هستیم.

انتهای پیام/ن

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رقم قابل توجهی از صادرات سالانه نفت را دارد
  • ۲۳۸ طرح وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید
  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد