Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان سرعین، گفت: تاکنون ۱۰ برنامه آموزشی توسط معاونت گردشگری برگزار شده است و بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه آموزشی تا پایان سال در اردبیل برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با اشاره به اینکه سرعین ظرفیت ویژه در گردشگری استان محسوب می‌شود، ادامه داد: این شهرستان سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر و گردشگر از داخل و خارج از کشور است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: لازم است مباحث آموزشی در حوزه گردشگری به صورت جدی در شهر‌های مختلف استان به ویژه شهر‌های گردشگرپذیر انجام گیرد.

فرشی با اشاره به اهمیت بحث آموزش در حوزه گردشگری بیان داشت: لازم است در این خصوص فعالیت‌های گسترده‌ای انجام شود که این موضوع جز اولویت‌های ما در سال جاری است.

وی عنوان کرد: توجه به مباحث آموزش در روستا‌های هدف گردشگری و جوامع بومی محلی اولین اقدام ما در شهرستان سرعین خواهد بود.

انتهای پیام/ع

شهرستان سرعین سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سید محمد اعتماد اعجازی،در جلسه بررسی مشکلات منطقه سردابه اظهار کرد: طرح گردشگری سردابه تدوین واجرایی می‌شود تا توسعه وپیشرفت منطقه بر اساس این طرح صورت گیرد.
وی افزود: در این طرح ساماندهی رودخانه و چشمه‌ها و غار هم در منطقه پیش بینی می‌شود تا شاهد رونق توسعه و گردشگری منطقه باشیم.
فرماندار اردبیل بهمچنین از حل مشکلات آب شرب منطقه و نحوه تامین آب شرب سالم از منابع مختلف خبرداد و عنوان کرد: در این زمینه علاوه بر جمعیت منطقه باید جمعیت شناور وگردشگران هم مبنای کار قرار گیرد.
اعتماد اعجازی گفت: ۵ کیلومتر از جاده مسیر سردابه زیرسازی شده است و قراراست تا پایان اردیبهشت ماه ۹۰۰۰ متر مربع از طرح هادی هم آسفالت شود و بقیه مسیر هم طبق زمان‌بندی مشخص ساماندهی شود.
وی گفت: قرار شد تا تیر ماه روشنایی مسیر و ورودی به سردابه به طور کامل انجام شود و تیر برق‌های جدید براساس طرح هادی نصب شود و برخی تیر برق‌ها هم جابه‌جا شود.
فرماندار اردبیل بیان کرد: مانور و پویش بهداشتی هم در سردابه با محوریت جمع‌آوری فضولات حیوانی و زیباسازی فضای منطقه و جلوگیری از کشتار غیرمجاز و آگاه‌سازی و آموزش مردم هم با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • لزوم ارائه خدمت به زوج های نابارور برای جلوگیری از بحران سالمندی
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • طرح جامع گردشگری سردابه تدوین می‌شود
  • زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری دربند سرعین تامین می‌شود
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • نمایشگاه کتاب تهران در حوزه گردشگری ادبی نیاز به استراتژی دارد
  • برگزاری جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ