Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه شهرستان چگنی گفت: نیروی انتظامی وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده است و قاطعانه از مواضع سردار اشتری در مقابل قانون‌شکنان حمایت می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد سوری در گفت‌وگو با سفیر افلاک، بابیان اینکه از حرکت انقلابی و دینی مأموران ناجا در برخورد با هنجارشکنان دفاع می‌کنیم اظهار داشت: در برهه‌ای که دشمنان اسلام و منافقین نیروهای امنیتی ما را همه‌جانبه تخریب می‌کنند از حرکت انقلابی و دینی مأموران ناجا در برخورد با قانون‌شکنان حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برخورد این عزیزان باکسانی که با هنجارشکنی می‌کنند و قانون را زیر پا می‌گذارند نوعی غیرت دینی است؛ همه باید با افراد هتاک برخورد کنند تا شاهد بی‌احترامی به آموزه‌های دینی نباشیم.

 

امام‌جمعه شهرستان چگنی عنوان کرد: نیروی انتظامی باوجود مشکلات فراوان، وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده است و ما ائمه جمعه از حامیان نیروی انتظامی هستیم و نقش «حمایتی و تبلیغی» در این زمینه را خواهیم داشت.

 

وی بابیان اینکه از سردار اشتری تشکر می‌شود گفت: قاطعانه از مواضع سردار اشتری در مقابل قانون‌شکنان که در همایش سراسری ائمه جمعه کشور مطرح کردند حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه بوکان با امام جمعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرمانده سپاه بوکان به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان با ماموستا ملا عباس احمدی امام جمعه بوکان دیدار کرد.   سرهنگ پاسدار سهراب سعیدی در این دیدار ضمن تبریک عید نوروز و سال جدید وحدت و همراهی مدیران شهرستانی را در سال گذشته بی نظیر توصیف و ابراز امیدواری کرد که در سایه این همدلی وحدت شاهد کاهش هر چه بیشتر مشکلات باشیم.   وی ادامه داد: بی تردید و با تلاش جهادی مدیران شهرستانی روز به روزشاهد کاهش مشکلات مردم در سطح شهرستان خواهیم بود.   در این دیدار امام جمعه بوکان نیز با تبریک سال جدید و همزمانی آن با بهار قران با تشکر از فعالیت‌های سپاه و بسیج در خدمت رسانی به مردم و تحقق منویات رهبر انقلاب بر تداوم این فعالیت‌ها در رفع مشکلات مردم و تولید تصریح کرد

دیگر خبرها

  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • نیروی انتظامی ضمن برخورد با برهم زنندگان نظم، مأمور به محبت و رحمت است
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تحریف در برخوردِمومنانه
  • دادستان کل کشور: هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
  • دیدار فرمانده سپاه بوکان با امام جمعه