Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۰ طرح تولیدی اقتصادی و زیربنایی در کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «عزیز فیلی» امروز (۱ مرداد) در این نشست، گفت از این تعداد طرح، ۶ مورد تولیدی و اشتغال زا در حوزه اقتصادی بودند که بعد از بررسی، مورد موافقت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۱۴ طرح نیز در کارگروه امور زیربنایی مورد بررسی قرار گرفت که با آنها موافقت شد.


وی با بیان اینکه این طرح ها شامل تعریض خیابان، تغییر کاربری و درخواست های مردمی بودند، یادآور شد: در این نشست طرح جامع شهر چیتاب مورد بررسی قرار گرفت و با کلیات آن موافقت شد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سایت ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان در زمینی به مساحت ۱۱ هکتار نیز موافقت شد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیرجند خراسان جنوبي شیراز روزنامه نماز جمعه اردبیل معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مناطق سیل زده کانون های مساجد خسارت سیل چیتاب طرح تولیدی طرح جامع اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • راهبرد کارگروه امور زیر بنایی تسهیل ظرفیت های مردمی در بخش مسکن خوزستان است
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • ۲ قلوزایی یک بز در ارتفاعات منطقه حفاظت شده خاییز
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات