Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@21:58:20 GMT

هنجار شکنی خط قرمز پلیس و همه نیرو های مسلح است

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۵۱۳

هنجار شکنی خط قرمز پلیس و همه نیرو های مسلح است

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه بسیج ضمن حمایت قاطع از موضع گیری های انقلابی فرمانده محترم انتظامی در راستای قانون اساسی در کنار عناصر انقلابی و نیروی انتظامی خواهد بود، گفت: هنجار شکنی خط قرمز نیرو های مسلح است و در مقابل هنجار شکنی هیچ فرد و گروهی تساهل جایز نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هدایت امیری، جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار نیرو های مسلح پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی است، گفت: تخطی از قانون به هرشیوه و بوسیله هرکسی انجام شود جرم محسوب می شود و نیروی انتظامی بعنوان ضابط قضایی بر اساس وظایفی که قانون برایش مشخص نموده باید با آن برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز دشمن به شیوه های مختلف تلاش می کند هنجار شکنی را به یک پدیده عادی در جامعه تبدیل نماید تا بتواند به اهداف پلید خود در تضعیف فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی برسد که در مقابله با آن نیروی انتظامی بطور تمام قد ایستاده است.

امیری با تاکید بر اینکه بسیج هم ضمن حمایت قاطع از موضع گیری های انقلابی فرمانده محترم انتظامی در راستای قانون اساسی در کنار عناصر انقلابی و نیروی انتظامی خواهد بود، خاطر نشان کرد: هنجار شکنی خط قرمز نیرو های مسلح است و در مقابل هنجار شکنی هیچ فرد و گروهی تساهل جایز نیست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار حیدر سوسنی گفت: در یک هفته گذشته همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: همه محتوا‌های مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجار‌های اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنما‌های در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر احترام به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم خصوصا خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتوا‌های مبتذل در فضای مجازی می‌نمایند در اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد