Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:46:34 GMT

مساله محدودیت تامین آب سمنان رفع شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۵۳۵

مساله محدودیت تامین آب سمنان رفع شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور امروز در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان سمنان برای تحقق توسعه، مشکلات این استان از جمله مسأله محدویت آب با برنامه ریزی زمان بندی شده باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی به ویژه در جنوب و شرق استان سمنان افزود: معادن دارای جذابیت اقتصادی با استقبال پیمانکاران مواجه می‌شوند و مسئولان استان هم باید با تأمین زیرساخت‌های لازم از محل عایدات استان از بهره برداری معادن فعال، پیمانکاران را به فعالیت در معادن کوچکتر نیز ترغیب کنند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور بر لزوم تلاش مسئولان استان برای بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود برای اداره هر چه بهتر امور استان تأکید کرد.

استاندار و نمایندگان استان سمنان نیز در این جلسه مشکلات استان به ویژه محدودیت‌های منابع، مشکلات برخی سدها، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه بهره برداری از ظرفیت‌های معدنی استان سمنان و تعریض و بهسازی جاده دامغان به یزد، کرمان و بندرعباس در کریدور شمال جنوب، را مطرح کردند.

در این جلسه که در تهران برگزار شد، معاون پارلمانی رییس جمهور نیز حضور داشت.

انتهای پیام / م

ضرورت توجه به ظرفیت‌های معدنی به ویژه در جنوب و شرق استان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم امیدیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی تأمین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جهت دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان مراجعه داشته‌اند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان اظهار داشت: به طور میانگین هر بیمه شده شش بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است. وی ادامه داد: از مجموع خدمات ارائه شده یک میلیون و هشتصد هزار خدمت مربوط به موارد پاراکلینکی شامل خدمات دارویی، آزمایش، فیزیوتراپی، رادیولوژی و … بوده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه در هر مرکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی داروهای متناسب با نوع خدمات عمومی و تخصصی آن مرکز ارائه می‌گردد اظهار داشت: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نسخه دارویی با تعداد ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار قلم دارو در بخش درمان سرپائی برای بیماران ثبت شده است.

امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعین به مراکز درمانی استان بیان داشت: علیرغم وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارائه خدمت بویژه در حوزه متخصصین، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

کد خبر 6084553

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • بهره‌مندی ۵ کاروان حج تمتع استان سمنان از مدیران جوان
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • طرح جامع دریاچه نمک قم تصویب شد