Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@13:05:20 GMT

برزگر: موضوع حق آبه روستاهای سلماس تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۶۰۸

برزگر: موضوع حق آبه روستاهای سلماس تعیین تکلیف شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع حق آبه روستاهای سلماس بیان کرد: انتظار داریم مجلس ورود کند، ما تحقیق و تفحص کردیم امیدواریم گزارش آن به مجلس داده شود.

به گزارش ایسنا، شهروز برزگر نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی جلسه علنی امروز مجلس با استناد به با استناد به اصول ٤٣، ٤٨ ،٤٤ ،٨٤ ،٨٦ قانون اساسی گفت: شهرستان سلماس یک رودخانه زولاچای دارد، نزدیک ١٤ روستا در اطراف آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از زمانی که سد احداث شده است حق آبه ١٤ روستای اطراف آن را قطع شده است،  از وقتی سد احداث شده است به ٥ روستا در شهرستان ارومیه از طریق همین سد آبرسانی شد، بیش از ٢٠ میلیارد از منابع شهرستان سلماس در آنجا هزینه و زمین‌های آنها آباد شده است .

وی افزود: زمین‌هایی که کشاورزان در آنجا حق آبه  داشتند به آب نیاز دارد، انتظار داریم مجلس  ورود کند، ما تحقیق و تفحص کردیم. امیدواریم گزارش آن به مجلس داده شود، اول باید آب حق‌آبه‌داران اصلی داده شود. این موضوع به عدالت جمهوری اسلامی ایران منافات دارد، در شهرستان ارومیه و بخشی از سلماس حق آبه نداشته اند ولی ١٦ روستایی که حق آبه داشته این حق آبه قطع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرستان سلماس حق آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ قرار است سهام باشگاه استقلال همانند باشگاه استقلال به گروه‌های جدید واگذار شود و علی الظاهر قرار است استقلال در اختیار شرکت‌های پتروشیمی قرار گیرد. این واگذاری ممکن است تغییر مدیریت را هم در باشگاه به همراه داشته باشد، اما نمی‌تواند منجر به تغییر در کادرفنی آبی‌ها شود. به این خاطر که باشگاه قبلا با جواد نکونام قرارداد سه ساله امضا کرده است.

فرشید سمیعی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد آینده جواد نکونام در این تیم گفت: «نکونام قرارداد ۳ ساله دارند و فعالیت خود را ادامه خواهند داد. با توجه به اینکه مالک جدید باشگاه در این هفته مشخص خواهد شد، باید تیم مدیریتی جدید مشخص شود و حداقل تا آخر فصل تیم مدیریتی جدید مستقر خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های جدید بر مبنای اتفاقات آینده پیش خواهد رفت.»

کد خبر 846187 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • بررسی طرح نظام قانونگذاری و تعیین اختیارات مراجع وضع قوانین
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • آماده باش هلال احمر در آذربایجان غربی