Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:38:05 GMT

۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۶۱۲

۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بوکان کشف شد

سرهنگ مجید محبعلی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر در یک عملیات مشترک بین تیم های پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی و انتظامی بوکان از یک دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده این مقدار مواد مخدر را به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی کرده بودند و سعی داشتند با استفاده از یک دستگاه کامیونت خودروبر مواد مخدر را وارد شهر کنند که قبل از هرگونه اقدام توسط تیم های عملیاتی پلیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این خصوص سه متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شده و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و تحمل کیفر به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۲ شبکه توزیع مواد مخدر در بوکان کشف و ضبط شده است.

بوکان به دلیل ترانزیتی بودن در مسیر شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل های گذر مواد مخدر به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۶۶ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی واقع شده است.

۷۵۱۰/ ۳۰۲۰/‌۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکان انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سوران ایوبی اظهار کرد: همزمان با ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف شناسایی و معدوم و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت بوکان بیان کرد: همچنین در ایام نوروز پنج هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه برداری میکروبی آب شرب، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه های آبرسانی و پنج هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین جاری با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در مناطق مختلف استان آذربایجان غربی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران