Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی برجعلیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دستگاه‌های تردد شمار این اداره کل اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می‌رسانند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ سامانه تردد شمار برخط در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در تیر ماه سال جاری ۲۶ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۴۸۲ وسیله نقلیه بوده که آمار کل تردد ثبت شده در آزاد راه‌ها ۲۱ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۲۹۹ تردد معادل ۸۱ درصد کل تردد استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین میزان ترافیک در تیر ماه سال جاری مربوط به روز ششم تیرماه امسال بوده است در این روز آزاد راه قزوین – کرج «رفت و برگشت» با ثبت تردد ۱۳۸ هزار و ۳۶۰ وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

برجعلیزاده بیان کر د: از مجموع کل تردد شمارش شده استان، ۳ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۳۶۹ تردد معادل ۱۴.۱ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است. محور بوئین‌زهرا – ساوه و بالعکس با ۱۵۳ هزار و ۲۹۶ وسیله (معادل ۵۴.۵ درصد)، بیشترین سهم درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در سطح کل راه‌های مواصلاتی استان معادل ۶۲۷ وسیله نقلیه در ساعت بوده است. بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در تیر ماه، مربوط به آزاد راه قزوین- کرج با ۲ هزار و ۴۳۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

برجعلیزاده متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۷ و متوسط سرعت در سایر محورهای استان را ۷۱ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این ماه ۱۰۷ کیلومتر در ساعت مربوط به آزادراه رشت - قزوین بوده است.

در ماه گذشته ۲۴.۶ درصد وسایل نقلیه، فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکرده اند بیشترین تخلف عدم رعایت فاصله طولی مربوط به آزاد راه قزوین - کرج با ۸۹۸ هزار و ۸۱۳ وسیله نقلیه «معادل ۵۰ درصد» بوده است.

کد خبر 4674464

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علیزاده تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین خواجه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در میدان شهید سلیمانی، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی جوان ۲۵ ساله که از طرف سه راه چریف به طرف میدان شهید سلیمانی در حرکت بوده، به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با سنگ بلوار میدان برخورد و موجب مصدومیت راکب و ترک نشین شده که هر ۲ مصدوم بوسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال که در نهایت راکب موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راکبین موتورسیکلت و بویژه استفاده از کلاه ایمنی گفت: کارشناسان علت تامه این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه توسط راکب موتورسیکلت اعلام کردند.

کد خبر 6086558

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد