Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سامری، مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر معتقد است که این باشگاه به بازیکنان و مربیان پیشین تیم فوتبال این باشگاه بدهکار نیست. ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

امیر سامری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم واگذاری سهمیه دسته اولی باشگاه کارون اروند خرمشهر به داماش گیلانیان اظهار داشت: می‌گفتند که ما پول گرفتیم و امتیاز تیم را به داماش فروختیم، اما این‌گونه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران این باشگاه با ما مذاکره کردند، اما به تعهدات خود عمل نکردند. ما هم وقتی طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نیست، نباید به آن عمل کنیم. ما با وجود مشکلات در لیگ دسته اول شرکت می‌کنیم.

وی درباره شرایط تیم کارون و اینکه هدف کارونی‌ها برای فصل آینده چیست، تصریح کرد: مردم از ما خواستند که در لیگ یک بازی کنیم و حتی تجمعاتی برگزار کردند. ما هم با مدیران استانی صحبت کردیم و آنها قول‌هایی به ما دادند. امیدوارم این قول‌ها برخلاف فصل گذشته عملی شود. امسال محمد علوی سرمربی تیم خواهد بود و برای صعود به لیگ برتر می‌جنگیم.

علوی سرمربی کارون اروند خرمشهر شد

مدیرعامل باشگاه کارون اروند خرمشهر با بیان اینکه این تیم سال گذشته هم برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کرد، به تسنیم گفت: من همیشه اکبر میثاقیان را نفرین می‌کنم، چون او یک شهر را بدبخت کرد! اگر فدراسیون فوتبال با بازیکنانی که به همراه میثاقیان از تیم جدا شدند برخورد نکند، از راه فیفا اقدام می‌کنیم. اگر فدراسیون به این بازیکن اجازه عقد قرارداد جدید بدهد، نشان می‌دهد که یک فدراسیون آبکی داریم.

سامری در مورد تصمیم بازیکنان و مربیان پیشین کارون اروند مبنی بر شکایت از این باشگاه به فیفا خاطرنشان کرد: ما هیچ طلبی به بازیکنان و مربیان نداریم و از نظر خودمان بدهی‌ها را تسویه کرده‌ایم. اکنون کمیته‌های تعیین وضعیت و استیناف وجود دارند و بازیکنان می‌توانند تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند. بازیکن در روز اول براساس شرایطی با باشگاه توافق کرده است و حالا این مفاد به مزاجش خوش نمی‌آید. به همین دلیل می‌خواهد خلاف مفاد قرارداد عمل کند.

بازیکنان و مربیان کارون اروند خرمشهر به فیفا شکایت می‌کنند

وی با اشاره به اعتصاب بازیکنان تیم کارون اروند خرمشهر در فصل گذشته اظهار داشت: اگر بازیکنان بابت مطالبات خود نگران هستند، می‌توانستند از باشگاه شکایت کنند، اما نباید اعتصاب می‌کردند. نباید مجبور می‌شدیم تا با التماس خدا و پیغمبر از آنها بخواهیم بازی کنند. سال گذشته حدود شش میلیارد تومان هزینه کردیم و آخر با نذر و نیاز تیم را در لیگ دسته اول نگه داشتیم، نه با همت بازیکنان. آنها قابلیت فنی و اخلاقی نداشتند و به اعتقاد من، هیچ طلبی از ما ندارند. ما می‌توانیم اسناد این ادعا را هم منتشر کنیم.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اکبر میثاقیان لیگ دسته اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اکبر میثاقیان لیگ دسته اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر اکبر میثاقیان لیگ دسته اول تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع

​​​​​​​دانش‌آموزان دبستان پسرانه "بیان رفیع" با اهدای پس‌اندازهای خود، موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز ‌و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع، ضمن پرداخت 30 میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی دو نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان بیان رفیع در منطقه 22 تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی  خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران موجبات آزادی دو نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

دانش‌آموزان یک مدرسه در کاشان 3 زندانی را آزاد کردند

بر اساس این خبر، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992 با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • پرخاشگری مربیان به جامعه تسری پیدا می‌کند/جریمه ها بازدارنده نیست
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق