Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@14:13:38 GMT

‎تکمیل خطوط متروی ۶ و ۷ تا پایان سال جاری

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۷۶۷

‎تکمیل خطوط متروی ۶ و ۷ تا پایان سال جاری

به گزارش جام جم آنلاین، ‎محسن پورسیدآقایی در گفتگو با ایسنا گفت: پس از چند ماه پیگیری مستمر، بخشی از مشکل مالی متروی تهران برطرف شده و می‌توانیم امیدوار باشیم که تا پایان سال جاری، خطوط ۶ و ۷ طبق برنامه تکمیل و ایستگاه‌های زیادی راه‌اندازی شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری در این دوره، متحمل میراث سنگینی از بدهی‌های گذشته بود، در حدی که بانک‌ها حاضر نبودند با شهرداری کار کنند اما ما بدون هیاهو و جنجال، با روش‌های قانونی و نشان دادن جدیت و عزم خود برای اینکه می‌خواهیم گرهی از کار مردم باز کنیم، توانستیم اعتمادسازی کنیم و قفل تأمین منابع مالی تکمیل خطوط مترو را باز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی انتقادات از عملکرد این معاونت، گفت: همه قبول دارند که طرح زوج یا فرد، یک طرح غیر کارآمد بود اما وقتی ما پس از یک سال کار کارشناسی، برای جایگزینی آن با طرح کنترل آلودگی هوا اقدام کردیم، برخی شروع کردند به اعتراض که چرا فقط به خودروسواران فشار می‌آورید و برای حمل و نقل عمومی کاری نمی‌کنید؟. الحمدلله شاهد از غیب رسید و هنوز یک ماه نگذشته، نتیجه‌ تلاش‌های ما برای مترو هم به نتیجه رسید. حالا ببینیم اینقدر انصاف دارند که بگویند واقعا دارد در مترو هم کار می‌شود.

پورسیدآقایی افزود: چند روز قبل هم یک قدم بی‌سابقه برای باز کردن قفل نوسازی حمل و نقل عمومی برداشتیم و با صندوق کارآفرینی امید تفاهم‌نامه‌ای ۱۲۵۰ میلیارد تومانی امضا کردیم تا پولی را که از مردم بابت طرح ترافیک می‌گیریم و همچنین منابع دولتی دو برابر شود و به شکل تسهیلات قرض‌الحسنه برای نوسازی و بهسازی اتوبوسرانی و تاکسیرانی و توسعه حمل و نقل پاک و کاهش آلودگی هوا هزینه شود. به این ترتیب امید جدی دارم که امسال و سال بعد شاهد تحولات خوبی در حمل و نقل عمومی باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: متروی تهران حمل و نقل عمومی صندوق کارآفرینی امید طرح ترافیک آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از رفع مشکلات سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا پایان هفته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی ناصحی درباره اختلال سامانه نسخ الکترونیک سازمان بیمه سلامت که منجر به بروز مشکل در دسترسی مردم به داروها و خدمات سلامت شده، نسبت به رفع مشکلات سامانه نسخ الکترونیک در روزهای آینده ابراز امیدواری و اظهار کرد: به نظر می‌رسد که تا پایان هفته مشکلات سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت مرتفع خواهد شد.

وی افزود: سامانه بیمه سلامت یک سامانه با وسعت زیاد است و تنوع خدماتی زیادی دارد و به همین دلیل نیاز به توسعه زیرساخت‌ها دارد.

اختلال در سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ادامه داد: قبل از به روزرسانی زیرساخت‌ها، به مطب ها و داروخانه‌ها اعلام کردیم که کندی در سیر جابجایی سامانه‌ها وجود خواهد داشت. اگر در داروخانه‌ یا مراکز درمانی نسخه کاغذی را قبول نکردند یا خدمات به صورت آزاد محاسبه شود این هزینه را بیمه سلامت به عنوان هزینه‌های متفرقه به بیماران پرداخت خواهد کرد‌.
 لازم به ذکر است  خبرگزاری تسنیم چند روز پیش طی گزارشی از بروز اختلال در سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت خبر داده بود؛ در پی این گزارش، رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت در روز 27 فروردین ماه اعلام کرد که بخش عمده مشکلات مربوط به این سامانه طی 24 ساعت آینده مرتفع خواهد شد اما با گذشت این مدت، هنوز بیماران مجبور به مراجعه مجدد به پزشک و درخواست نسخه کاغذی و ارائه نسخ کاغذی به داروخانه‌ها هستند که این موضوع علاوه بر افزایش مرداخت از جیب مردم، موجی از نارضایتی را در بیماران ایجاد کرده است.انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • هوای آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • اولویت‌دهی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهری شیراز
  • حذف خط دوم متروی قم با اجرای مونوریل
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان