Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی فعالیت و ارائه خدمات به گونه‌ای است که ایثارگران به‌خصوص جانبازان به‌واسطه این خدمات از منازل خود خارج شوند و روحیه شادابی و نشاط پیدا کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا، مجمع عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار روز یکشنبه 30 تیرماه به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی و با حضور اعضای هیئت امنا، هیئت مدیره و مدیرعامل این موسسه و نمایندگان موسسه حسابرسی مفید راهبر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار و برگزاری مجمع در زمان مقرر گفت: هدف اصلی این موسسه فعالیت و ارائه خدمات به گونه‌ای است که ایثارگران به‌خصوص جانبازان به‌واسطه این خدمات از منازل خود خارج شوند و روحیه شادابی و نشاط پیدا کنند.
معاون رییس جمهور با تشکر از زحمات هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار گفت: خوشبختانه شاهد رضایت جانبازان در استفاده از مراکز تحت نظر این موسسه هستیم و لبخند رضایت این عزیزان برای ما بهترین دستاورد است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه به ارائه توصیه‌هایی خطاب به اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار پرداخت و گفت: باید سعی کنید ایثارگران استفاده کافی و مطلوب را از خدمات مجتمع‌ها ببرند و البته در کنار آن باید خدماتی به عموم جامعه نیز ارائه شود تا هزینه‌های جاری مجتمع‌ها و هزینه‌های نگهداری مطلوب از آن‌ها فراهم شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی افزود: اساسنامه موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار نیاز به بازنگری و بررسی دارد و آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها باید به‌روزرسانی شوند. یکی از اقداماتی که در ابتدای ورود به بنیاد آن را اجرایی کردیم تدوین سند چشم‌انداز کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت بنیاد بود و بخشی از آرامش امروز جامعه ایثارگری مدیون همین برنامه‌ریزی‌ها برای آینده بود و این کار باید در موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار نیز انجام شود.
وی ضمن تأکید بر لزوم رعایت شئونات اسلامی در استفاده از مراکز افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی باید در کنار فعالیت‌های مجتمع‌ها انجام شود. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور باید صرفه‌جویی لازم را در هزینه‌ها داشته باشید. برای به‌کارگیری نیروهای جدید در مجموعه نیز اولویت باید حتماً با ایثارگران باشد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با اشاره به قرار داشتن مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در مراکز استان‌ها گفت: برای استفاده ایثارگرانی که در شهرستان‌های دیگر قرار دارند نیز باید برنامه‌ریزی‌های مناسب انجام شود تا این عزیزان نیز به نحو مطلوب از خدمات استفاده کنند.
در این نشست گزارش حسابرسی موسسه حسابرسی مفید راهبر درباره سال مالی گذشته موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار قرائت شد که بر اساس آن فعالیت‌های این موسسه «مطلوب» ارزیابی شد.
محمدرضا پورحاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این موسسه و برنامه‌های پیش روی آن پرداخت.
در پایان نیز صورت‌ها و عملکرد مالی موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار به تصویب رسید و موسسه مفید راهبر برای یک سال دیگر به‌عنوان حسابرس و بازرس این موسسه انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هدف موسسه فرهنگی توان بخشی ایثار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در نشست شورای معاونان آن وزارتخانه بار دیگر از نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و شورای عالی امنیت ملی به دلیل انجام این عملیات غرورآفرین قدردانی کرد و افزود: وعده صادق یک عملیات بسیار بزرگ بود که با وجود توان پدافندی آمریکا، انگلیس و فرانسه در حمایت از رژیم صهیونیستی با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰ سال سرمایه‌گذاری کرده و از حمایت‌های تمام عیار رژیم آمریکا م برخوردار بوده است اما جمهوری اسلامی ایران تنها با اتکا به خدای متعال به توان دفاعی خود متکی است و باید به اقتدار و عزتی که جوانان فرهیخته و دانشگاهی ما خلق کردند، افتخار کرد.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه ابعاد این عملیات بسیار حائز اهمیت و قابل واکاوی است، اضافه کرد: مهم تر از این عملیات، تصمیم بزرگ و عظمت آفرینی بود که در سایه رهنمودهای حکیمانه و شجاعانه رهبر فرزانه انقلاب برای اجرای این عملیات اتخاذ شد.

وحیدی، دوراندیشی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را عامل اصلی تصمیم‌های بزرگ در کشور دانست و یادآور شد: این تصمیمات بزرگ همواره راه انقلاب را در عرصه‌های خطیر گشوده است، هر چند عده‌ای اندک که سروصدای بلندی دارند از روی حسادت و بغض نخواهند این تصمیمات بزرگ را ببینند و بپذیرند.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم بزرگ ایران و جوانان آن قدرشناس هستند. دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه باید به این تصمیمات بزرگ که جهان با حساسیت نظاره‌گر آن بود و درباره این عملیات، دستاوردهای آن و تغییر و تحولاتی که در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی گذاشته است، بحث، گفت وگو، تحلیل و ارزیابی کنند.

دیگر خبرها

  • معایب دستگاه جوش لیزر
  • تاسیس ۱۶ موسسه فرهنگی و هنری در استان
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • «وعده صادق» تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد
  • زیباسازی شهری در شهرضا متحول می‌شود