Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاددانشگاهی قزوین با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار که صبح امروز، اول مردادماه برگزار شد، پیله‌چی ضمن معرفی بخش‌های مختلف جهاددانشگاهی قزوین، اظهار کرد: جهاددانشگاهی مجموعه‌ای است که به دنبال کارهای گزین است از این رو مأموریت‌هایی را پیگیری و اجرا می‌کنیم که نیاز روز کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه ملی eight در جهاددانشگاهی قزوین اشاره کرد و گفت: پروژه تدوین کتب آموزشی زبان انگلیسی، پیرو صحبت مقام معظم رهبری از سال ۹۳ آغاز شده است و در حال حاضر با عنوان eight در برخی استان‌ها به‌صورت پایلوت آموزش داده می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی مجیدی نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت مجموعه جهاددانشگاهی بیان کرد: خداوند را شاکریم که انقلاب اسلامی باعث شکل‌گیری چنین نهادی شده است که وظیفه آموزش و مهارت‌ورزی در جامعه را برعهده دارد.

وی شهید کاظمی‌آشتیانی را سند افتخار جهاددانشگاهی دانست و ادامه داد: اسلام دید جامعی به دانایی دارد و زمانی علم به دانایی تبدیل می‌شود که مهارت را کنار خود داشته باشد و خدا را شکر که جهاددانشگاهی در این حوزه قدم برداشته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز امیدواری کرد که جهاددانشگاهی بتواند جامعه را در حوزه علم به خودکفایی برساند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قزوین کتب eight اوقاف قزوین جهاد دانشگاهی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: در اولین ماه امسال، به میزان ۸۳۵ میلیون و ۷۰۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحد‌های سیزده گانه این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

دوستی در ادامه بیان داشت: از این میزان انرژی تولیدی، ۴۴۲ میلیون و ۵۷۸ هزار کیلووات ساعت انرژی در ۹ واحد گازی و بخاری نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳۹۳ میلیون و ۱۲۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی این نیروگاه تولید شده است که با این میزان، تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی ۱.۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

نیروگاه شهیدرجایی به عنوان سومین نیروگاه بزرگ کشور، با دارا بودن ۱۳ واحد بخاری وسیکل ترکیبی، سالانه حدود ۱۲ میلیاردکیلووات ساعت انرژی تولید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • قد هوش مصنوعی کی به قامت دانایی انسان می‌رسد؟
  • فرماندهی فارغ‌التحصیل از دانشگاه کوچه و بازار
  • طهرانچی: نسل جوان به دنبال توانایی است، نه دانایی
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • سپاه‌پاسداران به افتخار و عزت جهان اسلام تبدیل شده است