Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این آئین که در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: همگان امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع) را به نام امام رئوف می‌شناسند، این بدان معنا نیست که این خصلت در دیگر ائمه وجود ندارد بلکه رئوف بودن و شفادهندگی در امام رضا (ع) جلوه کرده است چنانچه می‌بینیم سالیانه ۳۰ میلیون زائر به بارگاه مقدس ایشان می‌روند و مهمان امام رضا می‌شوند و یک نفر بدون مکان و یا بدون غذا نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعیاد و مراسم سوگواری مذهبی برای ائمه (ع) و بزرگان دین به عنوان یکی از مزایای دین اسلام یاد کرد و گفت: چند روز با ورود کاروان زیرسایه خورشید شاهد فضای معنوی گسترده‌ای در ادارات، مراکز درمانی، مساجد و دیگر نقاط استان بودیم و میزبان پرچم متبرک شده و منسوب به این امام رئوف بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: از استاندار کرمانشاه به دلیل برگزاری چنین برنامه‌های مذهبی در استان تشکر می‌کنیم، آقای بازوند در انجام چنین اموری که به استان منفعت می‌رساند خوب به میدان می آیند و انسانی خوش نیت و خوش باطن هستند.

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی در آب‌های ایران، اظهار داشت: این اقدام اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهد که به برکت چنین برنامه‌ها و انقلاب اسلامی رخ داده است.

در ادامه نماینده ویژه استاندار در برنامه‌های دهه کرامت اظهار داشت: تلاش کردیم در این چند روز فضای استان با ورود کاروان زیرسایه خورشید و سایر برنامه‌های دهه کرامت به عطر معنوی حضرت معصومه (س) و علی بن موسی الرضا (ع) معطر شود و استاندار کرمانشاه خواهان برگزاری هرساله برنامه‌های دهه کرامت هستند.

جعفر همتی از برگزاری آئین ازدواج ۵۰ زوج کرمانشاهی به سبک ایرانی اسلامی به عنوان یکی از رخدادهای مطلوب این ایام یاد کرد که تلاش می‌شود در سال آینده چندین شهرستان شامل حال این برنامه شود.

۷۴۶۰/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نفتکش دهه کرامت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

رئیس شورای تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف به مناسبت دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست ستاد دهه کرامت کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه کرامت امسال با ۲۸۵ برنامه مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت با مشارکت و همکاری ۲۷ نهاد مختلف برگزار خواهد شد، افزود: برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مورد نظر برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت امسال شامل جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، محافل قرآنی، برپایی نمایشگاه کتاب و نمایش فیلم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعزام مبلغ به مناطق محروم و کم‌برخوردار، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهرهای مختلف استان، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری رقابت‌های مختلف ورزشی، همایش دختران مسجدی، تجلیل از دختران برتر مسابقات هنری و نشست‌های تخصصی برای معرفی هر چه بیشتر فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) نیز از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده برای برگزاری در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان به مناسبت دهه کرامت امسال خواهد بود.

وی تصریح کرد: تعامل، همکاری و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای بهینه‌تر برنامه‌های دهه کرامت امسال به‌ویژه جشن‌های سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) ضروری است.

کد خبر 747278

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • طرح جهش ملی مسکن در انتظار همکاری دست‌اندرکاران کرمان
  • جشن‌های دهه کرامت در قم به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود