Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  الجزیره، نتانیاهو مدعی شد: ایران همچنان به فعالیت‌های ثبات زدای خود در منطقه ادامه می‌دهد!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن نادیده گرفتن اینکه رژیم متبوعش اصلی ترین خطر برای منطقه و جهان محسوب می‌شود، ادعا کرد: باید فشارهای بیشتری را بر ایران به منظور توقف تهدیدات آن، اعمال کرد!

گفتنی است، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این اظهارات نخ نما علیه ایران را در جریان دیدار با وزیر انرژی ایالات متحده آمریکا مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

310311 کد خبر 1282702

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دونالد ترامپ بازیگران سینما و تلویزیون ایران نفتکش ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا نقل و انتقالات لیگ برتر استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد

یک نویسنده اسرائیلی اعلام کرد، رویکردی که نتانیاهو در پیش گرفته منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، آیال ماجید در مقاله‌ای که در روزنامه جروزالم پست منتشر شد اعلام کرد، نتانیاهو امروز به عامل فروپاشی و از بین رفتن اسرائیل تبدیل شده است.

ماجید شاعر و ادیب اسرائیلی که روزگاری به عنوان دوست بنیامین نتانیاهو معرفی می‌شد، در یادداشتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل آن که اسیر جنون عظمت خود شده و مالکیت اسرائیل را آن خود می‌داند به سوی از بین بردن اسرائیل پیش می‌رود.

به اعتقاد این شاعر صهیونیست، نتانیاهو آنقدر به حکمرانی عادت کرده که هیچ شرایطی که فرد دیگری جایگزینش شود را تاب نمی‌آورد.

نویسنده بر این بار است که خروج از قدرت از منظر نتانیاهو همچون نقل و انتقال مالکیت است، بیبی خود را همانند یک زور غیرتمند دانسته و کابینه را همسر خود می‌داند، این یک مشکل و اضطراب روانی غیر قابل بهبود است.

من روزی او را دوست خود و فردی که به دنبال حفظ امنیت اسرائیل است می‌دانستم اما اکنون از اینکه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است احساس شرمندگی می‌کنم چون نتانیاهو این روزها نسبت به توصیف‌‌هایی که مردم علی او به کار می‌برند احساس شرمندگی نمی‌کند.

نتانیاهو هر بهایی را از جیب و به ضرر مردم برای حفظ جایگاه خود و عدم سرنگون شدن پرداخت خواهد کرد، آنچه که در این میان وحشت برانگیز است آن است که هیچ فرصتی برای پایان جنگ در آینده نزدیک وجود ندارد، نه به شکل داوطلبانه و در چارچوب منطق این کار امکان پذیر نیست، چون تنها ادامه دار شدن جنگ است که باعث می‌شود نخست وزیر از فاجعه شخصی دور بماند، پس تنها راه پایان جنگ در غزه سرنگونی نتانیاهو است.

هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کردادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزهنانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کندمعترضان مقابل اقامتگاه نتانیاهو آتش به پا کردندلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • یاوه‌گویی وزیر دفاع فرانسه علیه ایران
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: به‌زودی فشارها را برای آزادی گروگان‌هایمان افزایش می‌دهیم