Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@09:36:59 GMT

کشف ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شیروان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۸۷۹

کشف ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در شیروان

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارعلیرضا مظاهری گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس مبنی بر مصرف برق غیر مجاز در یکی از دامداری های روستای قلندرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه کارکنان اداره برق در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در این رابطه ماموران پس از بررسی از دامداری ۲۴ دستگاه ماینر که در حال مصرف برق غیر مجاز بودند، کشف کردند.

وی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی  اقلام قاچاق و غیرمجاز مکشوفه، توسط کارشناسان حدود ۲ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به این که متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد، گفت: موضوع ماینرها و تبعات متفاوت آن در حوزه های انرژی، اقتصاد و امنیت، پدیده جدیدی است که بایستی به سرعت مورد بررسی قرار گیرد؛ قوانین لازم، ساز و کار مواجهه انتظامی و اجتماعی با این پدیده نیز تدوین شود.

کشف ۷۸۰ لیتر سوخت قاچاق در بجنورد

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی از کشف ۷۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۵۰ میلیون ۷۰۰ هزار ریال در بجنورد خبر داد.

 سرهنگ رضا عرب زاده گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به حمل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق کرده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران بلافاصله با شناسایی محل تردد خودروی حامل سوخت قاچاق آن را متوقف و اقدام به بازرسی ازخودرو کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۷۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش این مقدار سوخت ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دست رد مامور وظیفه شناس به رشوه ۴ میلیونی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی از رد رشوه ۴ میلیونی مامور وظیفه شناس پاسگاه انتظامی بخش مانه خبر داد.

سرهنگ جلال کمالی رنجبر با اعلام جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام بازرسی پلیس مانه و سملقان در تاریخ ۱۳ تیر ماه سال جاری یکی از مجرمان سابقه دار برای کنترل و تکمیل فرم مجرمیت به بخش انتظامی مانه مراجعه می کند.

وی با اشاره به اینکه این فرد بعد از اتمام امورات اداری برای چشم پوشی مامور پاسگاه اقدام به پیشنهاد ۴ میلیون ریال وجه نقد تحت عنوان رشوه می نماید، افزود: مامور وظیفه شناس پاسگاه بخش مانه با صحت عمل خود از دریافت این مبلغ امتناع نموده و مراتب را صورتجلسه می کند.

این مقام انتظامی افزود: نهایتا این مامور وظیفه شناس صورتجلسه به همراه پرونده متشکله را برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی می کند.

۱۳ میلیارد کلاهبرداری در پرونده کلاهبرداران حرفه ای در بجنورد

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۶ کلاهبردار حرفه ای با کشف ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال در استان خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری گفت: در پی شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر این که افرادی با سوء استفاده از اعتماد آنان اقدام به کلاهبرداری به روش فروش مال غیر و جعل دسته چک نموده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به این که ماموران با استفاده از شگرد های فنی و پلیسی موفق شدند محل اختفای کلاهبرداران را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: در یک عملیات کاملا غافلگیرانه هر ۶ متهم دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۴ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیش از ۳۰۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در بجنورد به مقصد نرسید!

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۳۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق در بجنورد خبر داد.

سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام اخباری مبنی بر اینکه افرادی در سطح شهرستان بجنورد اقدام به نگهداری و توزیع انواع کالای قاچاق می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با رصد اطلاعاتی و همچنین تلاش ۲۴ ساعته موفق شدند محل های دپوی اقلام غیر مجاز و قاچاق را مورد شناسایی قرار دهند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل های مورد نظر اعزام که در بازرسی از آن ها تعداد ۷ دستگاه کولرگازی، ۲ هزار و ۷۲۰ عدد باطری، یک هزار و ۶۰۰ قلم لوازم آرایشی و تعداد ۶۰۰ دوک خیاطی غیر مجاز و قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ بدری با بیان اینکه ارزش این کالاها ۳۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در همین رابطه ۳ متهم نیز دستگیر که نهایتا بعد از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

بیش از ۱۲ تن قهوه قاچاق در بجنورد کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف ۱۲ تن و ۵۰۶ کیلوگرم قهوه خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

سردارعلیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه یک واحد تولید قهوه در سطح شهرستان بجنورد به صورت غیر قانونی اقدام به تولید قهوه خارجی می کند، بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه به محض دریافت خبر ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این محل مقدار ۱۲ تن و ۵۰۶ کیلوگرم قهوه خارجی فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

سردار مظاهری با بیان اینکه ارزش این مقدار قهوه برابر نظر کارشناس سازمان غذا و دارو ۵ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه این مکان نیز برابر دستور مقام قضائی پلمپ شد، یاد آور شد: متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان حرفه ای با ۶۰ فقره سرقت در دام پلیس خراسان شمالی

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۲۰ سارق حرفه ای و سابقه دار با ۶۰ فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

 سرهنگ حسین بدری گفت: در پی اعلام اخبار متعددی مبنی بر وقوع چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد و اعلام نارضایتی جمعی از شهروندان از این موضوع، بلافاصله مراتب با جدیت تمام در دستور کار کارآکاهان پلیس آکاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ابتدا با بررسی اظهارات شاکیان و همچنین رصد مداوم محل های وقوع سرقت به اقدامات فنی و اطلاعاتی خود قوت بیشتری بخشیدند، افزود: نهایتا با تلاش مستمر و بدون وقفه، کارآگاهان موفق شدند محل اختفای این افراد را در حاشیه شهرستان بجنورد مورد شناسایی قرار دهند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه این امکان وجود داشت که متهمان با مشاهده ماموران از محل متواری شوند، خاطر نشان کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در یک عملیات گسترده و غافلگیرانه موفق شدند ۲۰ نفر سارق حرفه ای و سابقه دار را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: سرقت از اماکن خصوصی، مغازه، منزل، داخل خودرو، کابل، دوچرخه، موتورسیکلت، کش روی و ... از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

این مقام انتظامی گفت: متهمان نهایتا بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگاه ماینر کلاهبرداری سوخت قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای خراسان شمالی؛ سید عقیل مرتضوی در بازدید خبرنگاران از طرح‌های در حال احداث شرکت آب منطقه‌ای گفت: دیوار ساحلی منطقه جوادیه به طول ۳۵۰ متر با ۴۰ درصد پیشرفت در حال احداث است که تا دو ماه اینده تکمیل می‌شود.
وی همچنین با اشاره به نقش مهم سد بش قارداش در آبیاری زمین‌های پایین دست
افزود: این سد در ۴۰۰ هکتار با ۵۰ درصد پیشرفت در حال احداث است.
غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همچنین گفت: سالانه ۳۰ میلیون مترمکعب از چهار هزار و ۲۰۰ حلقه چاه غیر مجازبرداشت می‌شود.
به گفته وی بیشتر چاه‌های غیرمجاز استان در باغ ویلا‌ها و حاشیه رودخانه‌ها واقع است که با حفر چاه‌های کم عمق در برخی از فصول برداشت غیرمجاز آب دارند.
مرتضوی با اشاره به محدودیت منابع آبی خراسان شمالی با توجه به تداوم خشکسالی بر ضرورت استفاده بهینه از منابع آبی موجود تاکید کرد و گفت: مخازن آب زیرزمینی استان سالانه بین ۶۵ تا ۹۵ میلیون متر مکعب کسری دارند و به عبارتی این میزان بیش از مقدار تغذیه آبخوان‌ها در سال برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • پلمب ۸ تجهیزات بازی غیر استاندارد در شیروان
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر
  • مشکلات کمپ ترک اعتیاد زنان بجنورد رفع شود
  • مشکل سیل‌های جوادیه بجنورد از کجا آب می‌خورد؟ + فیلم
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • ۹ طرح مهم عمرانی خراسان شمالی در بودجه ۱۴۰۳ اعتبار گرفت
  • طرح انتقال آب‌های زیرزمینی خراسان شمالی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار گرفت