Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:37:48 GMT

کشف کلاهبرداری با دستگاه اسکیمر در امیدیه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۰۹۰۴

کشف کلاهبرداری با دستگاه اسکیمر در امیدیه

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری فردی که با دستگاه اسکیمر 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، یک نفر از سرشاخه های اصلی باند کلاهبرداری را در شهرستان امیدیه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده خود را در مغازه ها به عنوان کارگر معرفی و با یک دستگاه اسکیمر دور از چشم مشتریان و صاحب مغازه مشخصات کارت مشتریان را کپی برداری و در فرصتی مناسب حساب بانکی آنان را خالی می کرد.

وی بیان کرد: متهم تاکنون به برداشت 10 میلیارد ریال از حساب بانکی 70 نفر از شهروندان اعتراف کرده و با توجه به گستردگی فعالیت اعضای این باند تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان وی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است، مطمئن شوید و با هوشیاری آن را حفظ و از بازگوکردن آن برای دیگران اجتناب کنید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان خوزستان پلیس آگاهی کپی برداری دستگاه اسکیمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است و تولید محتوا با نام پلیس مورد تایید نیست.   به گزارش خبرگزای پلیس؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اظهارات و دیدگاه‌هایِ مقامات رسمیِ فراجا صرفا از وبگاه خبرگزاری پلیس برای عمومِ هموطنان منتشر خواهد شد و تولید محتوا در قالب ویدئو، استوری، پادکست، متن و ... توسط برخی افراد به نقل از فرماندهان و مدیران فراجا مورد تایید نمی باشد.   در این اطلاعیه اضافه شده است که برای آگاهی از اخبار، حوادث و رویدادهای انتظامی به وبگاه خبرگزاری به آدرس  www.police.ir مراجعه نمایید. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • کاهش کلاهبرداری و ارتقای امنیت با اجرای طرح پرداخت با گوشی به جای کارت بانکی
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز در چناران شهر
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری