Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، سعید خوشبخت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان دروز گذشته، 31 تیرماه ر نشست خبری ‌با اشاره به برگزاری جشنواره شهروند برگزیده اظهار کرد: برخلاف سال گذشته که شهروندان به صورت قشری انتخاب می‌شدند، امسال ۹ شاخص اصلی عامل به وظایف شهروندی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به برطرف شدن مشکلات جشنواره «شهروند برگزیده» همدان نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: کارگروهی تشکیل شد تا بتوانیم با بررسی نواقص اولین دوره برگزاری این جشنواره و با کمترین حاشیه و به نحوی که عامه مردم راضی باشند این جشنواره برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بخش عمده‌ای از افرادی که ثبت‌نام‌شده‌اند توسط معرفی دیگران بوده و بسیاری از این نفرات با توجه به اخلاصی که دارند راضی به حضور در این جشنواره نیستند، گفت: با همه این نفرات تماس گرفته شده تا برای تشکیل پرونده حضور پیدا کنند، گفت: امسال ۱۲ نفر به عنوان شهروند برگزیده در بخش عامل به وظایف شهروندی و ۸ شهروند نیز در بخش ایجاد نشاط شهروندی در سطح شهر انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به داوری‌ها در این جشنواره بیان کرد: کمیته داوران ۷ نفر متشکل از اعضای شورای شهر، قائم‌مقام شهردار همدان، مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان و کارشناس ارشد است.

وی ابراز کرد: اختتامیه جشنواره یکم شهریورماه هم‌زمان با روز همدان برگزار خواهد شد.

ایجاد فرصت‌های شغلی؛ از اهداف جشنواره
وی با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری و شعار سال جاری به نام رونق تولید، اضافه کرد: یکی از اهداف ما در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان ایجاد فرصت‌های شغلی و اشتغال‌زایی است.

سعید خوشبخت با اشاره به فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان اظهار کرد: هرسال بیش از 10 هزار نفر در رشته‌های ورزش شهروندی که در همدان با نام ورزش محلات شناخته‌ شده فعالیت می‌کنند.

خوشبخت با اشاره به گسترش ورزش محلات در سال 98 گفت: امسال تعداد رشته‌های ورزش محلات افزایش پیدا کرد و در حال حاضر رشته‌های فوتبال، فوتسال، کشتی، والیبال، هندبال، ورزش‌های بومی و محلی و چند رشته دیگر در محلات فعال است.

خوشبخت با بیان اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته تمامی مناطق شهرداری همدان درگیر ورزش محلات خواهند شد و بانوان نیز نقش پررنگ‌تری در این زمینه ایفا خواهند کرد به تیم فوتبال شهرداری همدان اشاره و بیان کرد: هفته گذشته هادی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در فصل پیش رو معرفی شد و در همین هفته تست‌گیری از بازیکنان بومی استان همدان آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ابراز کرد: امسال به دنبال آنیم که بیشتر از سال‌های گذشته با ظرفیت بومی و استفاده از بازیکنان استان در این رقابت‌ها حاضر شویم و نتایج خوبی را کسب کنیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جشنواره شهروند برگزیده شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر بصیرنیا شامگاه سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در بودجه امسال ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاز نخست شهربازی مدرن پیش‌بینی شده و امیدواریم تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به ساماندهی بافت تاریخی گرگان گفت: یکی از گذرهای بافت تاریخی در سال‌های گذشته عملیات جداره‌سازی و کف‌سازی آن انجام شد و امسال با پیش‌بینی ۳۰ میلیارد تومان اعتبار گذر دوم (حدفاصل آفتاب ۱۵ تا امامزاده نور و درب‌نو) کف‌سازی و جداره‌سازی می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای ساماندهی تپه تاریخی قلعه‌خندان که عملیات اجرایی آن از سال قبل آغاز شد نیز ۵ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی و امسال تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال دریافت مجوزهای لازم برای آغاز فاز دوم جاده سلامت در النگدره هستیم، افزود: همچنین برای بازسازی و تکمیل آبشار صخره‌ای ناهارخوران نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بصیرنیا اظهار کرد: همزمان با سوم خرداد نخستین اتوبوس گردشگری گرگان نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080407

دیگر خبرها

  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان